Ocena wątku:
- 0 głosów - 0 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
50T-1, 200 albo 205 - który kupić na "daily" zagranicą?
|
Autor |
Wiadomość |
romek
019 rzondzi

Liczba postów: 2,627
Imię: Marcin
Skąd: NOS
Pojazd: Romet Komar
|
RE: 50T-1, 200 albo 205 - który kupić na "daily" zagranicą?
Na wiosnę kupiłem Kadeta. Dałem 2500+300 transport czyli 2800. Do tego od razu koszt rejestracji na zabytek 800 zł to już 3600 zł . Miał być ,,do uruchomienia silnik się kreci biegi są", okazało się że trzeba było zrobić remont silnika z wymiana wału i szlifem cylindra. Mimo zostawienia oryginalnego w większości lakieru na chwilę obecną kosztował mnie ok. 5550 zł . A to tylko Kadet, w dodatku nie za piękny.
Na jesieni kupiłem Komara , z transportem chyba 2700 zł kosztował i był zarejestrowany. Plan był bardzo podobny, choć w silniku trzeba było tylko wymienić wał, łożyska, uszczelniacze. Lakier oryginalny i też wyszedł ok. 4600 zł. W większości za jakieś duperele.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 08-07-2025 19:09:48 przez romek.)
|
|
08-07-2025 19:08:18 |
|
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: 50T-1, 200 albo 205 - który kupić na "daily" zagranicą? - romek - 08-07-2025 19:08:18
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: ikarusz
|
|