Ocena wątku:
- 0 głosów - 0 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
50T-1, 200 albo 205 - który kupić na "daily" zagranicą?
|
Autor |
Wiadomość |
grissley
Nowy

Liczba postów: 30
Imię: Roman
Skąd: Olsztynek
Pojazd: Romet Ogar 200
|
RE: 50T-1, 200 albo 205 - który kupić na "daily" zagranicą?
Oczywiście, że będę w niego musiał zainwestować. Po zakupie motorek idzie na gruntowny przegląd do mechanika, niezależnie od tego co kupię. Natomiast fajnie byłoby nie musieć malować, bo to półtora-dwa tysiące do przodu na start. Ale lakier musiałby być naprawdę w dobrym stanie, a o to już niełatwo.
Druga rzecz to taka, żeby baza była sensowna - bo jak będzie 80% mechaniki do wymiany, a i tak potem zostanie zapluty reflektor, oskubane chromy, zaświniony licznik itpitd, to przecież bez sensu.
Inaczej mówiąc - chciałbym kupić, zmienić zapłon i gaźnik, linki itp, w razie konieczności remont silnika i ewentualnie pomalować. Niekoniecznie chciałbym bawić się z felgami, skrzynią i automatem, wymianę wszystkich kabli i połączeń (chyba, że i tak warto?), renowacją chromów. Żadnych popękanych karterów czy *olerawieczego jeszcze.
Bob_Harley wszystko jest warte tyle ile ludzie są gotowi za to dać. W tej chwili nie widzę w Polsce ani jednego pojazdu w takim stanie i cenie jak piszesz. Polować na okazję oczywiście można, ale różnie z tym bywa. Czasem się znajdzie po tygodniu, czasem po roku, a czasem wcale. A czasem okazja jest i tak miną.
No i nie zapominajmy o inflacji. 2 tysiące to dzisiaj cena niskiej klasy roweru. Z drugiej strony, za 12k widziałem ostatnio ładnego Trabanta
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 08-07-2025 17:35:28 przez grissley.)
|
|
08-07-2025 17:32:01 |
|
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: 50T-1, 200 albo 205 - który kupić na "daily" zagranicą? - grissley - 08-07-2025 17:32:01
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: ikarusz , 1 gości
|
|