Ocena wątku:
- 0 głosów - 0 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
50T-1, 200 albo 205 - który kupić na "daily" zagranicą?
|
Autor |
Wiadomość |
Dawdzio
Hold my mustache!
Liczba postów: 2,641
Imię: Dawid
Skąd: Chojnów (DLE)
Pojazd: Inny Romet
|
RE: 50T-1, 200 albo 205 - który kupić na "daily" zagranicą?
Cytat:Uczepiliście się tego gaźnika, a jedyną faktyczną jego "wadą" może być większe zużycie paliwa.
Gaźnik wyposażony fabrycznie w miseczkę z rurką, która odprowadza wylewającą się z niego mieszankę to jak wiadro do którego przy zakupie dostaje się korki do zatykania dziur w dnie.
On nie jest prosty. On jest prostacki. Brak możliwości regulacji składu mieszanki to patologia. A duże jest nie spalanie tylko zużycie paliwa, bo spora jego część trafia na ziemię.
Cytat:A odpalenie starego silnika to też żaden wyczyn, tak długo jak ten silnik był sprawny te "x" lat temu gdy został odstawiony w kąt.
Odpalenie zatartego kilkanaście lat temu Komara wymagało wyczyszczenia gaźnika. Jawa nawet po remoncie sprawiała znacznie więcej problemów niż jakikolwiek Dezamet w jakimkolwiek stanie.
Dwubiegowe Dezamety są proste w budowie. Z zapłonem elektronicznym już w ogóle tylko jeździć. Zresztą nie mówimy o robieniu 300km dziennie tylko dojeździe 3km do pracy. Tyle to można przejść z buta. Cokolwiek będzie dobre, oby odpowiednio przygotowane do jazdy.
Wzmożona kontrola społeczna złomowisk podstawą sukcesów w zdobywaniu interesującego mienia.
|
|
Dzisiaj 14:51:22 |
|
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: 50T-1, 200 albo 205 - który kupić na "daily" zagranicą? - Dawdzio - Dzisiaj 14:51:22
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: grz3513k , 1 gości
|
|