Ocena wątku:
- 0 głosów - 0 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
50T-1, 200 albo 205 - który kupić na "daily" zagranicą?
|
Autor |
Wiadomość |
grissley
Nowy

Liczba postów: 6
Imię: Roman
Skąd: Olsztynek
Pojazd: Romet Ogar 200
|
RE: 50T-1, 200 albo 205 - który kupić na "daily" zagranicą?
No ok, ale 019 i 023 mają kompresję 8:1 (przynajmniej powinny mieć), a premiera Ogara 205 miała miejsce na rok przed śmiercią 78ki. Wydaje się, że te silniki były pod 86 raczej, niż pod 78 projektowane (komarkowe S38SH mają np już tylko 6.5:1, od 017 w górę wszystkie są ju 8:1). Po drugie jeśli silnik trzyma te 8Atm to dla 95ki powinno wystarczyć - ledwo ledwo, ale łapie się ponad teoretyczne minimum. A po trzecie, nawet z tego co piszesz wynikałoby, że wystarczy dać tłok z lekko bardziej wypukłym denkiem i po problemie (o ile ktoś takie tłoki robi).
No i nie odpowiedziałeś na pytanie - czy nie ma jakichś dolewek.
Podsumowując - stopień kompresji w kontekście rozważanych motorowerów to chyba nie jest problem. Jakiś tam kolejny argument za jawką (200), ale nie dyskwalifikujący reszty.
Ciekawostka - S38SH montowany w Rysiu był mocniejszy (1.8KM) od 023 z Ogara (1.7KM). Maskara
(Ten post był ostatnio modyfikowany: Dzisiaj 02:23:15 przez grissley.)
|
|
Dzisiaj 01:51:11 |
|
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: 50T-1, 200 albo 205 - który kupić na "daily" zagranicą? - grissley - Dzisiaj 01:51:11
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|