Ocena wątku:
- 0 głosów - 0 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
50T-1, 200 albo 205 - który kupić na "daily" zagranicą?
|
Autor |
Wiadomość |
grissley
Nowy

Liczba postów: 6
Imię: Roman
Skąd: Olsztynek
Pojazd: Romet Ogar 200
|
RE: 50T-1, 200 albo 205 - który kupić na "daily" zagranicą?
(Wczoraj 16:16:55)Quake96 napisał(a): "nasze" silniki były robione z delikatnie mówiąc "średniej" jakości materiałów, a takie 019 miało też wady konstrukcyjne, powodujące nieustanne problemy z biegami.
(Wczoraj 17:13:26)Dawdzio napisał(a): Ja tam bym brał 205, jeśli już koniecznie musi być Ogar.
Wydawało mi się, że 50T1 to wyrób w miarę porządny (jak na nasze ówczesne realia), z okresu Gierka i jakichś prób pokazania, że w tamtym systemie też coś się da. A 205 to z kolei dziecko sankcji po stanie wojennym i ogólnej zapaści gospodarczej, kiedy nawet bagażniki robili z cieńszego płaskownika, żeby przyoszczędzić (?). 023 jest przecież 30% słabszy od 019 i ma tylko dwa biegi. 205 ma w ogóle jakieś przewagi nad 50T1?
(Wczoraj 16:16:55)Quake96 napisał(a): W ZMD zwykle problemy są dwa - zapłon i skrzynia biegów.
W każdym, czy konkretnie w 019? No i jeśli chodzi o zapłon - nie ma jakiegoś elektronicznego który pozwala zapomnieć o problemie? 15 lat temu miałem Jawę 350 i jak założyłem tam elektroniczny to zapomniałem o zapłonie na zawsze, a pierwszego dnia zrobiłem nieplanowane wheelie, takiego silnik dostał wigoru (to na serio - kawałek dalej na przystanku zatrzymałem się, żeby rozciągnąć skórcze w pachwinach i nogach i uspokoić tętno, bo ogólnie to ja nie umiem wheelie). Jakby był porządny elektroniczny to zostaje skrzynia. Aczkolwiek jakakolwiek naprawa skrzyni i tak raczej niestety mnie przerośnie...
(Wczoraj 08:20:58)Quake96 napisał(a): Kojarzę, niestety. Znaczy, ja doceniam wkład pracy tego "dziadka", ale wygląda to pokracznie niestety, zwłaszcza ten "kuferek" ze skrzynki na narzędzia 
No ale doprowadzenie wyglądu do postaci seryjnej to minuta roboty - na początek kuferek i owiewka won i już zacznie wyglądać jak człowiek. Tzn jak Romet. Bardziej mnie interesuje w jakim jest stanie mechanicznym i elektrycznym, bo blacharka, lakier i chromy wyglądają ok.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: Wczoraj 22:13:02 przez grissley.)
|
|
Wczoraj 22:11:45 |
|
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: 50T-1, 200 albo 205 - który kupić na "daily" zagranicą? - grissley - Wczoraj 22:11:45
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|