Ocena wątku:
- 0 głosów - 0 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
50T-1, 200 albo 205 - który kupić na "daily" zagranicą?
|
Autor |
Wiadomość |
grissley
Nowy

Liczba postów: 3
Imię: Roman
Skąd: Olsztynek
Pojazd: Romet Ogar 200
|
50T-1, 200 albo 205 - który kupić na "daily" zagranicą?
Naszła mnie ostatnio nostalgia za Ogarem i zacząłem sobie analizować (na razie teoretycznie), czy by nie kupić jakiegoś do dojazdów do pracy. Daleko nie mam, raptem 3km, więc ciężko by nie pracował. Sęk w tym, że mieszkam za granicą, więc z wszelkimi ewentualnymi problemami byłbym zdany wyłącznie na siebie, a w dodatku pewnie lipa z częściami (mało kto chce wysyłać za granicę).
No i tutaj w temacie niezawodności, dostępności części, prostoty konstrukcji i łatwości napraw - w który celować? Tak na czuja wydaje mi się, że najlepszym wyborem byłby 50T1, potem 205 i na końcu 200, ale może się mylę. Podpowiecie?
Pomysł jest na razie bardzo ogólny, bo jeśli miałbym go wprowadzać w życie to najpierw musiałbym się doktoryzować z typowych problemów, z tego co i jak sprawdzać przy zakupie, a także np jak toto za tę granicę zawieźć (na kołach przecież nie pojadę). Ale wolałbym się doktoryzować z konkretnego typu, a nie wszystkich trzech na raz
A może od razu odpuścić, bo na codzienny sprzęt do jazdy to się już nie nadaje i przy każdym będzie więcej nerwów i dłubania niż tej jazdy?
(Ten post był ostatnio modyfikowany: Wczoraj 22:51:30 przez grissley.)
|
|
Wczoraj 22:41:07 |
|
|
Wiadomości w tym wątku |
50T-1, 200 albo 205 - który kupić na "daily" zagranicą? - grissley - Wczoraj 22:41:07
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|