Ocena wątku:
- 0 głosów - 0 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Problem z paliwem w Romecie 50-T-1
|
Autor |
Wiadomość |
tramwajarz
Król Śmieciarek xd

Liczba postów: 2,189
Imię: Daniel
Skąd: Rzgów/k.Łodzi
Pojazd: Romet 50-T-1
|
RE: Problem z paliwem w Romecie 50-T-1
(08-02-2024 01:44:24)Dawdzio napisał(a): (07-02-2024 22:08:47)tomangelo napisał(a): Fabryka przewidywała 1:25. Wspomnę z czystego czepialstwa. Ale fabryka uwzględniała mieszanie Lux10 z etyliną.
Nie chodzi mi o czepialstwo, a o zwrócenie uwagi na ten fakt. Już wielu ludzi spotkałem, którzy lali 1:50 "bo na butelce tak pisze"*. Typ oleju też swoją drogą, choć moim zdaniem jedyne znaczenie ma budowa silnika. Trabant na początku miał mieszankę 1:30, a pod koniec produkcji 1:50. Nie zmieniły się oleje lecz łożyskowanie z tulejek na łożyska w korbowodach. Dlatego też jasno zaznaczyłem, że to fabryka zalecała takie proporcje. Ale niech każdy leje jak chce, może to ja się mylę.
*trafiłem również na człowieka, który dziwił się niezmiernie, że już drugi silnik zatarł, chociaż oleju leje jak trzeba. No i lał olej. Rzepakowy.
W latach 90.ostatnie 023,miały juz korbe na igiełkowym łozysku,fabrycznie nawet pisali o mieszance 1:50,osobiscie mam wał tajwan i łozysko igiełkowe i leje 1:50-1:40
Romet 50-T1 1979
Derbi GPR 50 2003
Romet Sport 1986
|
|
08-02-2024 21:00:38 |
|
1 osoba postawiła piwo tramwajarz za ten post:1 osoba postawiła piwo tramwajarz za ten post.
Dawdzio (02-11-2024)
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: Problem z paliwem w Romecie 50-T-1 - tramwajarz - 08-02-2024 21:00:38
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|