Ocena wątku:
- 0 głosów - 0 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
[oddzielony] Rekord rocznik 1975. Renowacja.
|
Autor |
Wiadomość |
Rower Power
Nowy

Liczba postów: 48
Imię: Piotrek
Skąd: Pruszków
Pojazd: Inny
|
RE: [oddzielony] Rekord rocznik 1975. Renowacja.
Witam. Niestety utknąłem z moim Rekordem, ale go nie porzuciłem.
W sprawie pytań, Ad 1. Zależy jak duży jest luz w wolnobiegu. Miałem taki wolnobieg z dość dużym luzem ( około 0,5 mm ) i działał dobrze. Ja bym na razie zostawił. Ale jeżeli bardzo Cię on martwi, to możesz zajrzeć do środka. Wewnątrz są podkładki, które go regulują, można wyjąć najcieńszą i sprawdzić czy będzie się kręcił (uwaga! wewnątrz wolnobiegu jest bardzo dużo malutkich kuleczek, które lubią ginąć).
Ad 2. Same końcówki pancerza do tych klamek są praktycznie nieosiągalne. Ja ostatnio musiałem takie dorobić. Można je też zastąpić śrubami regulacyjnymi, z tym, że to już nie jest tak jak w oryginale. Linki i pancerze zakładam nowe, bo oryginalne są zazwyczaj w złym stanie i bardzo nieskuteczne a chodzi o bezpieczeństwo. Ale ostatnio w jednym Jaguarze montowaliśmy oryginalne pancerze z nowymi linkami.
Mam nadzieję, że pomogłem. W razie czego pytaj.
|
|
22-02-2023 10:43:27 |
|
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: [oddzielony] Rekord rocznik 1975. Renowacja. - Rower Power - 22-02-2023 10:43:27
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|