Ocena wątku:
- 0 głosów - 0 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Zniszczony gwint śruby karteru
|
Autor |
Wiadomość |
Debesta
Człowiek Sztos

Liczba postów: 1,517
Imię: Lechu
Skąd: Dęblin
Pojazd: Romet 2375
|
RE: Zniszczony gwint śruby karteru
Nie wiem czy komukolwiek bedzie sie chcialo i bedzie mial czas na ukladanie Tobie zycia komarowego, tudziez uczyl jakichs podstaw mechaniki, czy kultury pracy.
O czesciach byl fajny temat na forum. Do komara wcale nie ma badziewnych lozysk i np. Craft za 17zl komplet jezdzi i nic nie huczy przez dwa tys km (potwierdzone info). Almot jest spoko, wiec jesli musisz kupic nowy cylinder to tylko almot, lub uzywany i tlok berta.
Co do wskazowek na temat akladania, to dam Ci tylko kilka:
1. Jesli zostaje stary wal, to wyslac go na wymiane tulejki korbowodu, a przynajmniej na centrowanie.
2. Dystans miedzy lozyskami walu od strony zaplonu jest bardzo istotny (jak sie nie myle to ma on 0,5mm grubosci
3. Silnik skladac z wykorzystaniem praw fizyki (rozszerzalnosc metali pod wplywem temperatury).
4. Najpierw montaz lozysk na wal, dopiero calosc w karter.
5. Nie wazne ktora polowke chcesz najpierw uzbroic, to zawsze wal montuj w lewa polowke (z dwoma lozyskami). Odwrotny montaz skonczy sie tym, ze nie zlozysz silnika a wal bedzie do prostowania.
6. Uszczelki na silnik, a przede wszystkim na polowki maja miec wymiar 0,5mm.
7. Sklepy jackmotors, gmoto, 4motor i tak dalej.
8. Najwazniejsza zasada: Jesli nie masz odpowiednich narzedzi, lub sprawnych narzedzi, to lepiej zaplacic komus kto sie na tym zna, ma wszystko co potrzebne do montazu silnika, niz kupowac jakies wyciagacze walu, blokady i tak dalej.
"Ludzie, nie wierzcie w to że Ja jestem. Może i jestem, nie powiem że nie"
|
|
06-08-2022 12:29:17 |
|
1 osoba postawiła piwo Debesta za ten post:1 osoba postawiła piwo Debesta za ten post.
romek (08-06-2022)
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: Zniszczony gwint śruby karteru - Debesta - 06-08-2022 12:29:17
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|