Komar 2350 z 1971 r.
|
Autor |
Wiadomość |
wicher
Nowy

Liczba postów: 60
Imię: Andrzej
Skąd: Warszawa
Pojazd: Romet Komar
|
RE: Komar 2350 z 1971 r.
Podczas montażu trybów skrzyni, na różnych filmikach "fachowcy" pokazywali że warto pod końcówki wałków, w szczególności choinki, dawać podkładki dystansowe. Próbowałem, miało to pomóc w późniejszym olejeniu osiek. Używałem specjalnych podkładek dystansowych, które są cieniutkie jak bibułka ale i tak z nimi po złożeniu silnika dla trybów było za ciasno i tryby nie chciały się obracać. Te tulejki miedziane o których wcześniej wspomniałem, że były cały czas w karterach to oryginalnie mają od strony środka silnika rowki i są one chyba właśnie po to by oleić ośki. Dobrym pomysłem jest podczas montażu zamontować na wałek startera kopnik i przy jego użyciu, co jakiś czas, sprawdzać współdziałanie poszczególnych podzespołów, pozwoli to na uniknięcie montażu z nadmiernym luzem lub ze zbyt ścisłym przyleganiem elementów. Zresztą, taki na sucho test startera, pozwolił mi wykryć, że z moją sprężyną startera jest coś nie tak i wymieniłem ja na nową i kopnik, po naciśnięciu, zaczął wracać idealnie do pierwotnej pozycji. Cdn...
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 08-01-2022 00:41:41 przez wicher.)
|
|
08-01-2022 00:40:44 |
|
2 użytkowników postawiło piwo wicher za ten post:2 użytkowników postawiło piwo wicher za ten post.
Debesta (01-08-2022), joozek (01-08-2022)
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: Komar 2350 z 1971 r. - wicher - 08-01-2022 00:40:44
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|