tomek_m05@wp.pl
Mechatronik
Liczba postów: 22
Imię: Tomasz
Skąd: Okolice Wolsztyna
Pojazd: Romet Ogar 205
|
RE: Tuning
(27-04-2021 01:28:24)Odrestaurator napisał(a): Jeśli chodzi o cylinder z Simsona to wiem że się da ale to dużo kombinowania, nieopłacalne w stosunku do przyrostu mocy, zębatka to nie wiem bo dawno nie grzebałem w tym, ale jest to chyba 13z, przynajmniej takie największe znalazłem.
Polskie silniki niestety nie są najlepszym materiałem do tuningu... najlepszym wyjściem jest chyba założenie cylindra 60/4 i to tyle żeby nie przesadzać... ewentualnie lepszy gaźnik, zapłon, może wydech, ale pamiętaj że takie modyfikacje zmniejszają trwałość silnika która i tak jest mała, nie wiem czy warto dla tych 10kmh więcej. Przy obecnych cenach, w dodatku po doliczeniu kosztów tuningu, to jak ten ogar ma papiery, to za jego cenę kupisz starą japonię zarejestrowaną na motorower która leci 100kmh lekko.
I mam jeszcze jedno pytanie czy do Ogara 205 pasuje silnik Dezamet 019 po dorobieniu dodatkowego mocowania? Jeśli tak to jakie byłyby wtedy osiągi?
|
|
27-04-2021 11:38:35 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 2 gości
|
|