![]() |
Tuning - Wersja do druku +- Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! (https://www.chlopcyrometowcy.pl) +-- Dział: Motorowery i motocykle Romet (/forumdisplay.php?fid=13) +--- Dział: Usprawnienia (/forumdisplay.php?fid=20) +--- Wątek: Tuning (/showthread.php?tid=52068) |
Tuning - tomek_m05@wp.pl - 26-04-2021 23:36:27 Witam wszystkich! Dopiero zaczynam z motoryzacją i tego typu rzeczami i mam trzy pytania ![]() ![]() ![]() RE: Tuning - Odrestaurator - 26-04-2021 23:38:16 przeniosłem do odpowiedniego działu i usunąłem zdublowany wątek... RE: Tuning - tomek_m05@wp.pl - 27-04-2021 00:14:05 (26-04-2021 23:38:16)Odrestaurator napisał(a): przeniosłem do odpowiedniego działu i usunąłem zdublowany wątek... Dzięki i przepraszam za utrudnienia ![]() ![]() RE: Tuning - Odrestaurator - 27-04-2021 01:28:24 Jeśli chodzi o cylinder z Simsona to wiem że się da ale to dużo kombinowania, nieopłacalne w stosunku do przyrostu mocy, zębatka to nie wiem bo dawno nie grzebałem w tym, ale jest to chyba 13z, przynajmniej takie największe znalazłem. Polskie silniki niestety nie są najlepszym materiałem do tuningu... najlepszym wyjściem jest chyba założenie cylindra 60/4 i to tyle żeby nie przesadzać... ewentualnie lepszy gaźnik, zapłon, może wydech, ale pamiętaj że takie modyfikacje zmniejszają trwałość silnika która i tak jest mała, nie wiem czy warto dla tych 10kmh więcej. Przy obecnych cenach, w dodatku po doliczeniu kosztów tuningu, to jak ten ogar ma papiery, to za jego cenę kupisz starą japonię zarejestrowaną na motorower która leci 100kmh lekko. RE: Tuning - tomek_m05@wp.pl - 27-04-2021 10:05:28 (27-04-2021 01:28:24)Odrestaurator napisał(a): Jeśli chodzi o cylinder z Simsona to wiem że się da ale to dużo kombinowania, nieopłacalne w stosunku do przyrostu mocy, zębatka to nie wiem bo dawno nie grzebałem w tym, ale jest to chyba 13z, przynajmniej takie największe znalazłem.No dobra... Mimo wszystko dzięki za odpowiedź ![]() RE: Tuning - tomek_m05@wp.pl - 27-04-2021 11:38:35 (27-04-2021 01:28:24)Odrestaurator napisał(a): Jeśli chodzi o cylinder z Simsona to wiem że się da ale to dużo kombinowania, nieopłacalne w stosunku do przyrostu mocy, zębatka to nie wiem bo dawno nie grzebałem w tym, ale jest to chyba 13z, przynajmniej takie największe znalazłem. I mam jeszcze jedno pytanie czy do Ogara 205 pasuje silnik Dezamet 019 po dorobieniu dodatkowego mocowania? Jeśli tak to jakie byłyby wtedy osiągi? ![]() RE: Tuning - bartek_tabaka - 27-04-2021 11:51:32 Silnik pasuje ,będziesz miał wtedy aż 2,5km zamiast 1,8km. RE: Tuning - Norweski Zomowiec - 27-04-2021 11:57:05 Chyba 1,7 ma 023 Ale warto zamocować lepszy gaźnik np. dellorto oraz tłumik z Simsona do tego silnika |