Yamaha DT170X seler1500
|
Autor |
Wiadomość |
seler1500
Kątówka robi bzzz
Liczba postów: 1,968
Imię: seler
Skąd: PL
Pojazd: Inny
|
RE: Yamaha DT80 LC2 by seler1500
Przyjrzałem się nieco układowi chłodzenia, przepłukałem jeszcze kilka razy i wziąłem się za chłodnicę - krzywa, powyginane i przegniłe lamelki.
Przed prostowaniem (lamelek, zdjęcia wgiętej chłodnicy zapomniałem zrobić):
i po:
Efekt taki se, a czas... eeee... no, ten, liczy się, że jest lepiej
4,5 godziny dłubania
Tradycyjnie nie obyło się bez problemów z zapłonem - "na straty" spisane dwie cewki ładujące CDI jak i sam moduł, na szczęście miałem zapas cewek, moduł coś podobnego do chartowskiego GL133 ukleciłem na płytce uniwersalnej i zalałem silikonem dwuskładnikowym/formierskim w wydrukowanej obudowie. Działa. Do wymiany poszła też śruba spustowa oleju - totalnie objechana. Dorobiłem przelewy zbiorniczka wyrównawczego i gaźnika, nie było niczego. Przy czyszczeniu gaźnika wyczyściłem króćce jak i kanały jego podgrzewania, a wężyki zmieniłem na nowe. Oprócz tego standardowa konserwacja:
- linki wyczyszczone i nasmarowane,
- olej w silniku i lagach zmieniony,
- sworznie klamek nasmarowane,
- rozpierak szczęk hamulca tylnego wyczyszczony i nasmarowany,
- łańcuch wyczyszczony, nasmarowany i prawidłowo napięty,
- układ chłodzenia przetestowany i odpowietrzony,
- gaźnik wyregulowany (lekko wzbogacone ustawienia fabryczne),
- filtr powietrza docięty z arkusza "gąbkofiltrowego" 
- dolot wyczyszczony,
- sprzęgło i hamulce wyregulowane.
Przy następnym grzebaniu do wymiany lagi (krzywe i nie z tego modelu) oraz przednia tarcza (spory rant); do dołożenia osłona tarczy, owiewka-osłona chłodnicy, boczki i lampy.
cdn
Serwis ACO pod wezwaniem świętego nikasilu
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 10-01-2021 08:50:23 przez seler1500.)
|
|
10-01-2021 08:02:46 |
|
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: Yamaha DT80 LC2 by seler1500 - seler1500 - 10-01-2021 08:02:46
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 3 gości
|
|