Szabla napisał(a):To brązowe na lagach to rdza czy brud?
Trochę powierzchniowej rudej i spoooro syfu... Umyjemy, zobaczymy... I tak będą wymagały chromowania, chociażby dlatego, że muszę wyciąć mocowania wsporników błotnika i to ładnie zeszlifować.
Szabla napisał(a):A co do głowicy to nie był bym pewien czy z krótkimi bokami jest do końca poliftowa [...] widać to również na kilku zdjęciach pierwszych T 1, oraz w serwisówce - na rysunku silnika, oraz na zdjęciu [...]
Kurde, widać to - po szybkiej analizie zgadzam się, że temat nadaje się do zbadania
Może było zupełnie odwrotnie, czyli "poliftowa" to ta z równymi żeberkami? To by też pasowało pod względem zubożania/ uproszczania produkcji. Mogły być też zwyczajnie zamiennie stosowane...
W każdym razie - celne spostrzeżenie - a ja jak zwykle mam szczęście i posiadam obecnie obie
joozek napisał(a):A górne szpilko-slimaki masz?
Tego kurczaki właśnie nie wiem - nie rozbierałem jeszcze tego zawieszenia
joozek napisał(a):Przy okazji, kpl lag, sprezyny, półkę dolna i górną mam.
Co rozumiesz przez komplet lag?
Sprężyny były opisane jako starego typu - mają one długość w spoczynku l = 259 mm (+/- 1 mm) - tyle o nich wiem
Półkę dolną mam nową, a górną masz z dospawanymi gniazdami na śruby kierownicy?
Forum by Tomasso94 2010 - 2023. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis i odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.