Ogar 200 by TheKocur :D
|
Autor |
Wiadomość |
damian94
Uczeń
Liczba postów: 267
Imię: Damian
Skąd: Podlasie
Pojazd: Romet Chart
|
RE: Ogar 200 by TheKocur :D
(13-05-2020 23:29:40)Quake96 napisał(a): Cytat:Tłok miał 0.30mm luzu w cylku a pierścienia jednego była połowa, a drugi miał luz 3mm na zamku, mimo to ten silnik jakoś jechał na 3b.
Nie żebym prowokował dezłomeciarzy, ale żaden ZMD by w takim stanie z miejsca nie ruszył
Cytat:Póki co to sypie mi się co chwilę (mam na myśli pękanie pierścieni, zacieranie, brak kompresji, nie trzyma wolnych, problem z odpalaniem) gdyż cylinder ma przejechane na prawdę dużo, a jest to nominał i na nowych pierścieniach luz jest już 1,1mm jak nie lepiej, oczywiście jajko też niezłe jest, 2 głębokie rysy od sworznia i 1 taka średnio mała którą zrobiłem przypadkowo robiąc kąt wpadania mieszanki, próg wielki Pierścienie ZMD już do mnie idą, tłok ZMD 39mm zamówiony, kasa na szlif jest więc jak tylko będzie tłok będzie szlif który na prawdę jest już konieczny od bardzo dawna.
[quote]I pomimo tak zużytego cyla to i tak jak się wkręci na 3b to 70km/h leci bez problemu czasem i lepiej, ostatnio jak jechałem do szkoły to bujnął się 76km/h (oczywiście prędkość realna, śmieszy mnie jak ktoś mówi, ze chartem na seryjnym silniku śmiga 75km/h czy nawet więcej, a nawet ciężko jest 70 osiągnąć wiem jak u mnie było, chociaż podobno się zdarza, że leci te 7 dych na serii w co mi się wierzyć nie chce, nie na takich maluśkich płukach.
Cytat:No po tych wszystkich przeżyciach jestem już bardzo ostrożny. Póki co nic nie dzwoni i na prawdę dostał buta po tym jak się przyzwyczaiłem do zjechanej tulei. Ale niby tuleja była tak wyrąbana, a dość tak jeździł był próg, jajko przez co ciągle się zacierał, luz taki że nominalny cylinder miał ponad 38,20 bo gościu mierzył lokurva i 3 ryski dość grube i jeździł te 60km/h, po przeróbce 70km/h co jakiś czas udawało się do tych 75km/h ale od razu wtedy się przycierał że już jechał 50km/h <rotfl> Tylko był tak słaby, że się ledwo ruszyć na 1b dało przy pełnych obrotach xD
Myślisz?
Jajowata tuleja - pierścień nie przylega do końca - gwarantowane przedmuchy i brak kompresji. Luz w sam raz dla tłoka 38,25, porysowana tuleja z progiem a mimo to był w stanie zamknąć licznik a po tuningu na tej samej jeździł szybciej jak ten ogar .
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 24-05-2020 15:09:16 przez damian94.)
|
|
24-05-2020 15:00:30 |
|
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: Ogar 200 by TheKocur :D - damian94 - 24-05-2020 15:00:30
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|