Zaczął się urlop więc dziś trochę podzialalem przy bzyku (niestety za wiele zdjęć nie robiłem gdyż zbytnio pochloniety byłem robota
)
Dziś zrobilem:
1) rama przyspawalem (poprzez uprzednio przygotowany otwór) i wyszlifowalem mocowanie amortyzatora (to co wcześniej naprawiłem poprzez gwintowania) wyszło pieknie
2) poszlifowalem dremelem dziwne odpryski od spawow oryginalnych... dziwne ale sporo fabryka narobił tego
3) kupiony uprzednio bagażnik... 3 zkolei
(mój oryginalny gdzieś zaginął.... Drugi który kupiłem przepalilem spawarka... Szkoda bo zdrowy i ładny byl.. znaczy jest)... Naprostowalem i zrobiłem na glanc
4) posortowalem wszystkie elementy na kartony... Do malowania czarne, do chromowania, do malowania na kolor,
5) rozebralem licznik i doszedłem do stluczonej lampy zdemontowalem oraz do chromowania pójdzie metal wokół lmpy oraz licznika(cyferblat wygląda jak nowy więc wyczyszcze tylko)
6) zacząłem rozbierać koła (kupiłem 2 piasty (tył i przód...moje maja drobne uszczerbku na deklach) ale chyba cześć tylko użyje z nich... temat rozwojowy)
Zadecydowalem że obręcze kół dam do chromowania... chyba są proste bo na oko tak to wygląda
.... zastanawiam się nad szprychami... czy kupować nowe czy te chromowac (a tak wogole zakładać chromowane czy tylko ocynkowane?) co o tym myślicie?
Najważniejsze tematy które przedemna to:
- Podnóżek/podstopnik... Dziwne mam taki jak od sporta (ktoś wie czemu?)
- rama... Mocowanie podnozka musze albo przeszczepic albo dorobic... (boję się trochę nad spawaniem samemu tego może oddam do blacharza?)
Czekam też na części oraz muszę rozwiązać problem amortyzatorów (tu chyba odezwę się do kół. joozka
)
Mam nadzieję że trochę przyspiesza pracę teraz... Bo ostatnio niewiele się dzialo
Wstawiam zdjęcie które wysłałem jako wycenę do chromowania (200zl za to krzyknął... Chyba dobrze?) za koło po 150(obrecz)
Wysłane z mojego SNE-LX1 przy użyciu Tapatalka