Jak naprawić by nie kupować nowego
|
Autor |
Wiadomość |
joozek
senior
Liczba postów: 2,410
Imię: Józek
Skąd: Lubin
Pojazd: Inny
|
RE: Jak naprawić by nie kupować nowego
Nie są wykręcane, są zaprasowane i wtopione w aluminium.
Ja je obcinam, wiercę otwór fi 8,5 pod gwint M10 i gwintuję.
Tu mała uwaga - używam gwintownik do otworów nie-przelotowych
Nie ma opcji, trzeba to zrobić w tokarce, obroty 70
Jeszcze jedno, w imadle masz zamontowane 2 różne główki amortyzatorów, nie tworzą kompletu.
Przy okazji, wzór na dobór wiertła pod dany gwint
D = M – P
D = 10 – 1,5 = 8,5 mm
D – Średnica otworu, M – Rozmiar Gwintu, P – Skok Gwintu
Denerwować się, to tracić własne zdrowie z powodu cudzej głupoty
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 09-03-2019 12:25:02 przez joozek.)
|
|
09-03-2019 12:21:38 |
|
1 osoba postawiła piwo joozek za ten post:1 osoba postawiła piwo joozek za ten post.
Odrestaurator (03-09-2019)
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: Jak naprawić by nie kupować nowego - joozek - 09-03-2019 12:21:38
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 3 gości
|
|