Jak naprawić by nie kupować nowego
|
Autor |
Wiadomość |
joozek
senior
Liczba postów: 2,410
Imię: Józek
Skąd: Lubin
Pojazd: Inny
|
RE: Jak naprawić by nie kupować nowego
Pony miała wczoraj wrócić z malowania, tak by do Świąt ją poskładać  ale niestety. Grzegorz musiał gdzieś tam pilnie pojechać i ... ponoć jutro ma do mnie wpaść po Pegaza.
Motorynka więc będzie jutro - zdjęcia też 
Jako, że plan grudniowy zakładał jeszcze od Wigilii, Komara 2350 z 1973 roku, czas ruszyć jeszcze z nim.
Dziś kilka zdjęć, tego co zrobiłem, już kiedyś były, a potem poznikały, więc ... dla potomnych - Seler-ku działaj 
Podnóżki kierowcy pod pedał z chromowanej rurki - projekt wg oryginału
Podnóżki takie stosowano w modelach 2350 do 1972/73, 2361 i T-1
tu dopiszę, bo na zdjęciu nieco zasłoniłem wymiary;
- pręt główny fi 12 dł 420 mm, wystaje z obu stron profilu po 95 mm.
- nie zaznaczyłem też otworu z gwintem M6 pod "zderzak" stopki hamulca, widać go na zdjęciach poniżej
wałek fi 14 mm, dł 70 mm
Drugą rzecz co dziś zmajstrowałem to stojak centralny;
- tulejowanie cybantu pod sworzeń fi 10 mm,
- sworzeń z nierdzewki A2 fi 10 i jego tuleja - będzie wspawana do ramy
- nowe "kacze łapki"
Na pierwszym zdjęciu widać rozwiercone, wyrobione otwory sworznia fi 16 mm z fazą fi 20 mm. Wewnątrz otwór i pręt fi 10,2 mm. Spawam tylko w miejscu fazy, zalewając równo, razem z prętem fi 10. Potem wszystko wycinam, wybijam resztkę pręta 10, szlifuję na gładko i zostaje tulejowany otwór cybantu, z otworem fi 10,2 pod sworzeń z nierdzewki A2 fi 10.
proooościzna
Denerwować się, to tracić własne zdrowie z powodu cudzej głupoty
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 14-12-2018 20:05:25 przez joozek.)
|
|
14-12-2018 19:59:59 |
|
1 osoba postawiła piwo joozek za ten post:1 osoba postawiła piwo joozek za ten post.
Odrestaurator (12-14-2018)
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: Jak naprawić by nie kupować nowego - joozek - 14-12-2018 19:59:59
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|