KOMAR 2350 1976
|
Autor |
Wiadomość |
joozek
senior
Liczba postów: 2,410
Imię: Józek
Skąd: Lubin
Pojazd: Inny
|
RE: KOMAR 2350 1976
Nie wydaje mi się, że tuleja ramy, tylnego wahacza, była wymieniana na pełną. Widać wyraźnie, że ktoś zastosował metalowe tuleje od Ogara, lub T-1.
Trzeba bylo je podgrzać palnikiem gazowym i z przeciwnej strony wybić prętem fi 8 mm.
Druga sprawa - blachy mocowania silnika, należało wymienić, odcinać, po kolei. Będziesz musiał nieźle kombinować by wstawić je w osi ramy, zachowując właściwy wymiar między nimi.
Kolejna sprawa - sztyca główki ramy, nie za długa Ci wyszła??? Ma mieć długość 185 mm od dolnej polki.
No i deser ... trzymam kciuki za dalsze prace
Denerwować się, to tracić własne zdrowie z powodu cudzej głupoty
|
|
29-08-2018 00:47:22 |
|
1 osoba postawiła piwo joozek za ten post:1 osoba postawiła piwo joozek za ten post.
rafi555 (08-29-2018)
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: KOMAR 2350 1976 - joozek - 29-08-2018 00:47:22
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|