Romet Chart 210 1989r #2
|
Autor |
Wiadomość |
skinder
Uczeń

Liczba postów: 196
Imię: Michał
Skąd: Toruń
Pojazd: Inny
|
RE: Romet Chart 210 1989r #2
Oba kolanka są nowe.
Odnośnie wibracji, to uważam że to chyba nieodłączny element użytkowania starych silników, tym bardziej takich po 15 właścicielach i 10 remontach. Aczkolwiek nigdy nie sprawiało mi to jakiś problemów albo powodowało płaczu, tak po prostu było i jest i myślę, że będzie. Drgania zaczynają się w momencie, kiedy śruby mocujące silnik się luzują. Mimo stosowania nakrętek samokontrujących problem przez jakiś czas się powtarza - śruby układają się, farba między mocowaniem a silnikiem i pod śrubą i podkladkami się wyciera, stopniowo coraz bardziej słychać i czuć to podczas jazdy. Akurat jeśli chodzi o wały to nie sprawiają żadnego problemu, i gość który je robi zajmuje się typowo takimi tematami i z tego co wiem również dorabianiem wałów do różnych starych gratów, wszystko idzie w dobre ręce, więc uważam, że nie będzie powodów do zmartwień. Gość zrobił wały Grzecha i Rafała od najszybszych wsk, dla Audiobasów i Aliena przejechali Bałkan Trip i chyba dwa złombole i jeszcze dla kilku osób na puchar klasyków, i tylko raz widziałem taki wał uszkodzony, a nikt tego nie oszczędzał. Cały czas nie wiem tylko w czym lepszy ten wał z jm będzie od tego mojego po przeróbce ? Jakieś magiczne sposoby i rozwiązania mają o których nie wiem czy jak?
|
|
14-08-2018 23:41:21 |
|
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: Romet Chart 210 1989r #2 - skinder - 14-08-2018 23:41:21
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|