Ocena wątku:
- 0 głosów - 0 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Problem z kołem niemieckiej produkcji Holenderski rower
|
Autor |
Wiadomość |
Dawdzio
Hold my mustache!
Liczba postów: 2,632
Imię: Dawid
Skąd: Chojnów (DLE)
Pojazd: Inny Romet
|
RE: Problem z kołem niemieckiej produkcji Holenderski rower
Cytat:Standard Francuski można rozpoznać po oznaczeniu CCCxCCL gdzie C – cyfra, L – litera. Często spotkamy to oznaczenie w oponach 28 cali np. 700x32C, 700x23C. Pierwsza liczba oznacza zewnętrzną średnicę opony, a druga szerokość opony.
Cytat:Dla uporządkowania wszystkich standardów obręczy i opony wymyślono organizację o nazwie European Tyre and Rim Technical Organisation. Po czym poznamy zapis ETRTO na oponie? Po schemacie zapisu CC-CCC gdzie C – cyfra. Pierwsza liczba to szerokość opony. Druga to wewnętrzna średnica opony. Nie ma tutaj liter jak w przypadku systemu francuskiego. Przykład: 23–622, 42–622.
http://narower.com/rozmiar-opony-rowerow...iary-opon/
Teraz patrząc na oznaczenia można wywnioskować, że przednia opona (wewnątrz), a więc i przednie koło, jest o 8mm większe. Opona tylna jest identyczna jak ta zakupiona (porównaj oznaczenia), a więc ma 28". Dętka będzie pasować, opona nie.
Wzmożona kontrola społeczna złomowisk podstawą sukcesów w zdobywaniu interesującego mienia.
|
|
10-07-2018 12:08:25 |
|
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: Problem z kołem niemieckiej produkcji Holenderski rower - Dawdzio - 10-07-2018 12:08:25
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|