Komar 2350, 1971r
|
Autor |
Wiadomość |
joozek
senior
Liczba postów: 2,410
Imię: Józek
Skąd: Lubin
Pojazd: Inny
|
RE: Komar 2350, 1971r
Model 2350 - pierwszy rok produkcji. Do wymiany;
Kola, skorupa lampy - niestety ktoś na silę chciał wstawić licznik od sztywniaka, w tym modelu powinien być już mały. Sygnału bateryjnego już nie było, ale skorupa miała oryginalnie przetłoczenie na kratkę, osłonę klaksonu - ktoś tam wyciął otwór na klakson. Dopiero potem była tam gładka, a w 1973 i w górę, naklejka z logo Pegazem - Romet.
Do wymiany też tylny wspornik siedzenia i blacha siedzenia, to co jest, pochodzi od późniejszego modelu 2350.
Tylny wahacz jest oryginalny, ale ktoś spawał tylne wsporniki amortyzatorów i dorobił dodatkowe podnóżki. Można to oczywiście uratować lub szukać innych, Uwaga, model 2330 miał taki sam wahacz, ale od dołu były smarowniczki, kalamit-ki do smarowania dużych tulei pcv/stal.
Prawy korpus klamki i rol-gaz pochodzi od późniejszej wersji Romet-a.
Brak osłon gaźnika.
Denerwować się, to tracić własne zdrowie z powodu cudzej głupoty
|
|
16-04-2018 00:33:43 |
|
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: Komar 2350, 1971r - joozek - 16-04-2018 00:33:43
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|