Komar 2350, 1971r - Wersja do druku +- Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! (https://www.chlopcyrometowcy.pl) +-- Dział: Motorowery i motocykle Romet (/forumdisplay.php?fid=13) +--- Dział: Nasze Romety (/forumdisplay.php?fid=14) +--- Wątek: Komar 2350, 1971r (/showthread.php?tid=46407) Strony: 1 2 |
Komar 2350, 1971r - eloolo22 - 15-04-2018 20:35:57 Witam odnawiam taką maszynę: Proszę o informację znawców czy jest w oryginale? Jest to 71r. Ktoś mi mówił że obudowa lampy powinna być bez zaślepki na sygnał i tylni wachacz nie ten. Licznik w nim jest taki jak w sztywniakach tłumik łączony z kolanem ryflowaną obejmą nie dzielony. Za wszystkie informacje z góry dziękuję? RE: Komar 2350, 1971r - gregorian2008 - 15-04-2018 20:49:29 Z opisu wynika że Komar 2330 mogę się mylić jelsi silnik nie oryg. To raczej 2330 bo tam były silniki jak w sztywniaku RE: Komar 2350, 1971r - Majerano - 15-04-2018 21:16:32 Tylne koło od 50 T-1 a przednie trudno powiedzieć słabe zdjęcie. Co do reszty to muszą sie inni wypowiedzieć. RE: Komar 2350, 1971r - eloolo22 - 15-04-2018 21:24:53 (15-04-2018 20:49:29)gregorian2008 napisał(a): Z opisu wynika że Komar 2330 mogę się mylić jelsi silnik nie oryg. To raczej 2330 bo tam były silniki jak w sztywniaku Silnik orgyginał numery się zgadzają. Na tabliczce pisze 2350. Czy tak mogły wyglądać pierwsze modele? (15-04-2018 21:16:32)Majerano napisał(a): Tylne koło od 50 T-1 a przednie trudno powiedzieć słabe zdjęcie. Co do reszty to muszą sie inni wypowiedzieć. Koła założyłem inne, były w lepszym stanie. Szczerze nie widziałem między nimi różnicy poza tym że te które zalożyłem są na łożyskach. RE: Komar 2350, 1971r - rafi555 - 15-04-2018 22:57:55 Jakie 2330 , to przecież 2350. RE: Komar 2350, 1971r - eloolo22 - 15-04-2018 23:22:56 Tak jak pisałem w tytule 2350, z pierwszego roku produkcji, tylko czy wszystko jest tak jak wyszło w org? RE: Komar 2350, 1971r - rafi555 - 15-04-2018 23:32:46 Na pierwszy rzut oka tak, na razie widzę że manetka gazu od nowszego modelu i ktoś podnóżki sobie dorobił. RE: Komar 2350, 1971r - joozek - 16-04-2018 00:33:43 Model 2350 - pierwszy rok produkcji. Do wymiany; Kola, skorupa lampy - niestety ktoś na silę chciał wstawić licznik od sztywniaka, w tym modelu powinien być już mały. Sygnału bateryjnego już nie było, ale skorupa miała oryginalnie przetłoczenie na kratkę, osłonę klaksonu - ktoś tam wyciął otwór na klakson. Dopiero potem była tam gładka, a w 1973 i w górę, naklejka z logo Pegazem - Romet. Do wymiany też tylny wspornik siedzenia i blacha siedzenia, to co jest, pochodzi od późniejszego modelu 2350. Tylny wahacz jest oryginalny, ale ktoś spawał tylne wsporniki amortyzatorów i dorobił dodatkowe podnóżki. Można to oczywiście uratować lub szukać innych, Uwaga, model 2330 miał taki sam wahacz, ale od dołu były smarowniczki, kalamit-ki do smarowania dużych tulei pcv/stal. Prawy korpus klamki i rol-gaz pochodzi od późniejszej wersji Romet-a. Brak osłon gaźnika. RE: Komar 2350, 1971r - rafi555 - 16-04-2018 09:31:39 joozku, lampa może być oryginalna. W latach 1970-1972 w komarach był solidny bałagan z lampami (przynajmniej tak wynika z moich obserwacji) . RE: Komar 2350, 1971r - joozek - 16-04-2018 15:28:07 Tak, to prawda, bałagan był, co było pod ręką to montowali. Ta skorupa, nawet na pewno jest oryginalna, ale ktoś już ją tak zmęczył, że naprawić się raczej nie da. RE: Komar 2350, 1971r - eloolo22 - 16-04-2018 16:22:31 Licznik był w tej skorupie starego typu oryginalnie założony tylko został zdemontowany do renoeacjii. Mocowanie amortyzatora raczej noe było spawane. RE: Komar 2350, 1971r - joozek - 16-04-2018 23:55:52 "Licznik był w tej skorupie starego typu oryginalnie założony"... Nic nie wiem o takim rozwiązaniu w modelu 2350. Tak jak napisałeś było stosowane w modelu 2330. RE: Komar 2350, 1971r - eloolo22 - 12-10-2018 14:29:27 Czy ktoś zatem spotkał się z tym że w 2350 z 71r był montowany licznik starego typu? RE: Komar 2350, 1971r - gregorian2008 - 12-10-2018 15:33:56 Ja spotkałem się już z kilkoma obudowami na duży licznik z tworzywa więc możliwe że tak było z początku. RE: Komar 2350, 1971r - eloolo22 - 17-10-2018 23:43:21 [quote='joozek' pid='543877' dateline='1523828023'] Model 2350 - pierwszy rok produkcji. Do wymiany; Kola, skorupa lampy - niestety ktoś na silę chciał wstawić licznik od sztywniaka, w tym modelu powinien być już mały. Sygnału bateryjnego już nie było, ale skorupa miała oryginalnie przetłoczenie na kratkę, osłonę klaksonu - ktoś tam wyciął otwór na klakson. Dopiero potem była tam gładka, a w 1973 i w górę, naklejka z logo Pegazem - Romet. Do wymiany też tylny wspornik siedzenia i blacha siedzenia, to co jest, pochodzi od późniejszego modelu 2350. Tylny wahacz jest oryginalny, ale ktoś spawał tylne wsporniki amortyzatorów i dorobił dodatkowe podnóżki. Można to oczywiście uratować lub szukać innych, Uwaga, model 2330 miał taki sam wahacz, ale od dołu były smarowniczki, kalamit-ki do smarowania dużych tulei pcv/stal. Prawy korpus klamki i rol-gaz pochodzi od późniejszej wersji Romet-a. Brak osłon gaźnika. Jakie powinny być oryginalne koła i czym się różnią od tych które mam zamontowane? |