Jak naprawić by nie kupować nowego
|
Autor |
Wiadomość |
joozek
senior
Liczba postów: 2,410
Imię: Józek
Skąd: Lubin
Pojazd: Inny
|
RE: Jak naprawić by nie kupować nowego
Czas na poradnik o amortyzatorach ze sprężyną na wierzchu.
Jak wyglądają zużyte, wszyscy wiedzą; wytarte tuleje i szpilki prowadzące.
1. obcinamy je i na tokarce wiercimy otwór fi 8,5 mm i gwintujemy M10, dł 24 mm
2. z pręta fi 10, dł 140 mm robimy nową szpilkę z gwintem M10 dł 24 mm.
Szpilki dodatkowo ocynkowałem.
3. wkręcam szpilki na klej do gwintów - niebieski
4. toczymy tuleje poliamidowe fi 19 x fi 10 x 40 mm.
Główki górne gotowe.
1. usuwamy stare tuleje z główek dolnych - palnik gazowy i wiertło fi 18,5
2. usuwamy cały zapieczony brud poniżej tulei pcv, wiertło fi 13, głębokość 120 mm
3. czyścimy z resztek - wata stalowa, przedmuchujemy i myjemy.
4. toczymy nowe tuleje pcv - fi 19,2 x 10 x 38 mm
5. tuleje osadzamy na sucho - prasa
6. smarujemy główki dolne pod szpilki - smar łożyskowy.
Główki dolne gotowe
EFEKT WIZUALNY
Tym razem wszystko wyszkiełkowałem, a na koniec wata stalowa.
Wyrób gotowy
Jak coś to zapraszam do moich usług.
Denerwować się, to tracić własne zdrowie z powodu cudzej głupoty
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 02-03-2018 14:18:41 przez joozek.)
|
|
02-03-2018 14:15:46 |
|
1 osoba postawiła piwo joozek za ten post:1 osoba postawiła piwo joozek za ten post.
Szatek (03-02-2018)
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: Jak naprawić by nie kupować nowego - joozek - 02-03-2018 14:15:46
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 4 gości
|
|