Jak naprawić by nie kupować nowego
|
Autor |
Wiadomość |
joozek
senior
Liczba postów: 2,410
Imię: Józek
Skąd: Lubin
Pojazd: Inny
|
RE: Jak naprawić by nie kupować nowego
Przy okazji remontu kolejnego Robaka - tym razem Komara 2350-2, pora na kolejne naprawy i wskazówki mojego poradnika.
Najpierw blacha siedzenia. Niestety, konstruktorzy nie popisali się z tylnym mocowaniem wspornika do blachy - typowa bolączka tego rozwiązania - 2350-2 i 2361
Cieniutka blaszka, zgrzana do blachy i płytkie gwinty - efekt, odpadło, a potem modzone na śruby.
Ja to zrobiłem z grubszej blachy, 3 mm i szerszej, by nie krzywiło blachy siedzenia.
Mogłem oczywiście zgrzać to na zgrzewarce, ale trochę pokombinowałem i zmieniłem zdanie.
Mam nadzieje, że zdjęcia oddają istotę naprawy. Spawanie będzie tylko z wierzchu, czyli od strony gąbki. Wkrótce zdjęcia po spawaniu i szlifowaniu.
To co zastałem
Nowa blacha zamocowana na śruby M4 z łbem stożkowym, po ich zaspawaniu nie będzie ich widać. Widoczne śruby M6, stanowią prowadzenie pod śruby właściwe do montażu wspornika tylnego.
Z wierzchu lekko zeszlifowałem wgłębienia, by się zmieściły nakrętki M6. Wszystko to będzie ob-spawane i zeszlifowane.
tak jak pisałem, po spawaniu i szlifowaniu wrzucę kolejne zdjęcia
Denerwować się, to tracić własne zdrowie z powodu cudzej głupoty
|
|
16-01-2018 15:47:22 |
|
3 użytkowników postawiło piwo joozek za ten post:3 użytkowników postawiło piwo joozek za ten post.
jacomoto (01-17-2018), Odrestaurator (01-16-2018), Szatek (01-16-2018)
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: Jak naprawić by nie kupować nowego - joozek - 16-01-2018 15:47:22
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 2 gości
|
|