Jak naprawić by nie kupować nowego
|
Autor |
Wiadomość |
joozek
senior
Liczba postów: 2,410
Imię: Józek
Skąd: Lubin
Pojazd: Inny
|
RE: Jak naprawić by nie kupować nowego
Dziś przepis na ... urwaną szpilkę amortyzatora tylnego.
Odcinamy resztki starej, szlifujemy, punktujemy miejsce wiercenia i wiercimy wiertłem fi 6,8 mm. Najlepiej oczywiście to zrobić na wiertarce stołowej - zachowamy osiowość.
Teraz gwintujemy gwintownikiem M8, najpierw 1 pasek, na koniec bez paska. pamiętamy o smarowaniu olejem. Ja dodatkowo, od spodu, nawierciłem otwór fi 5 mm z fazą fi8 mm by to potem zaspawać. Jeśli nie chcemy tego spawać, szpilki wkręcamy na klej do łożysk - 2, 3 krople. Szpilki wkręcamy na 2 nakrętki - tak jak te od cylindra.
Pora na szpilki - wymiary i rys poniżej. Ja dorobiłem z pręta gładkiego fi8, nierdzewka A2, twardość 7,0.
Potem już tylko montaż.
Aha, te nakrętki kołpak-owe nakręcam na koniec by nie uszkodzić gwintu w transporcie i potem, podczas piaskowania.
Denerwować się, to tracić własne zdrowie z powodu cudzej głupoty
|
|
27-11-2017 15:18:26 |
|
6 użytkowników postawiło piwo joozek za ten post:6 użytkowników postawiło piwo joozek za ten post.
aeroxteam2 (11-27-2017), Manius (11-28-2017), marcin1479 (11-27-2017), Odrestaurator (11-27-2017), stqc (11-27-2017), Szatek (11-27-2017)
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: Jak naprawić by nie kupować nowego - joozek - 27-11-2017 15:18:26
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 3 gości
|
|