Jak naprawić by nie kupować nowego
|
Autor |
Wiadomość |
joozek
senior
Liczba postów: 2,410
Imię: Józek
Skąd: Lubin
Pojazd: Inny
|
RE: Jak naprawić by nie kupować nowego
Cdn, prac blacharskich
Dawca, to T-1 z 1981 roku, a raczej to co z niego zostało i teraz może się przydać.
Mimo różnic widocznych gołym okiem, tak jak napisał Grzegorz - nada się
No i nasz biorca prawie gotowy na operacje - przeszczepy
Kolejna sprawa to numery ramy. Wyczyściłem dokładnie, niby oryginały, a widać, że trzcionki cyfr 79, różnią się od pozostałych cyfr, np 7
Szatku, chyba miałeś rację, ze te numery rocznika nabijano później, w innym miejscu produkcji Romet-a.
(24-10-2017 08:53:46)JGNZM napisał(a): Wtrącę się, do czego jest ten otwór pośrodku w podnóżku kierowcy? Nie mogę skojarzyć co tam się dokręca.
Mikołaju, też chciałem to wiedzieć, i okazało się, że mój lakiernik taką przedstawił tezę ... "to jest otwór technologiczny do zamocowania tego elementu np w lakierni, podczas malowania".
Eureka  ??? może to być.
Denerwować się, to tracić własne zdrowie z powodu cudzej głupoty
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 23-11-2017 11:27:53 przez joozek.)
|
|
23-11-2017 10:53:22 |
|
1 osoba postawiła piwo joozek za ten post:1 osoba postawiła piwo joozek za ten post.
Szatek (11-23-2017)
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: Jak naprawić by nie kupować nowego - joozek - 23-11-2017 10:53:22
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 3 gości
|
|