ROMET 2370 50-T-1 1977 - kolejny Robak
|
Autor |
Wiadomość |
joozek
senior
Liczba postów: 2,410
Imię: Józek
Skąd: Lubin
Pojazd: Inny
|
RE: ROMET 2370 50-T-1 1977 - kolejny Robak
(02-06-2017 00:47:04)Szatek napisał(a): Przecież te zagięcia można (a chyba nawet powinno się) zrobić dopiero po dokręcaniu śruby?
Zagięć są 2 rodzaje; jedne robisz po dokręceniu śruby - zagięcie w stronę łba śruby, a drugie w stronę zębatki - musi być wykonane przed skręceniem. W przeciwnym przypadku, zabezpieczenie będzie się obracało razem ze śrubą, przy jej dokręcaniu.
Zresztą popatrz dokładnie na swoje stare zabezpieczenia, robiłeś gdzieś zdjęcia bo szukałeś takiej jednej sztuki, widać dokładnie te zagięte rogi w stronę zębatki.
(02-06-2017 00:47:47)komarinho napisał(a): Joozku jak sprawdzisz dla nas tą firmę łożysk? Bo sam aż jestem ciekawy, nie słyszałem jeszcze o tej marce. Czyżby 2375 był pierwszym motorowerem którym zrobisz więcej niż kilka kółek po ogrodzie? 
Mój 2370 też będzie stal w moim muzeum, a łożyska sprawdzi Dawid. Polecałem mu je do Ogara 205, którego będzie na nich składał - są Japońskie.
Denerwować się, to tracić własne zdrowie z powodu cudzej głupoty
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 02-06-2017 01:12:48 przez joozek.)
|
|
02-06-2017 01:09:54 |
|
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: ROMET 2370 50-T-1 1977 - kolejny Robak - joozek - 02-06-2017 01:09:54
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
|
|