KOMAR 2330 1970 - kolejny Robak
|
Autor |
Wiadomość |
joozek
senior
Liczba postów: 2,410
Imię: Józek
Skąd: Lubin
Pojazd: Inny
|
RE: KOMAR 2330 1970 - kolejny Robak
Pawle
Silniki szkieł-kuję, a potem "naturalizuję" watą stalową 000 i takie zostaną.
O polerowaniu wibracyjnym czytałem, nawet oglądałem efekty końcowe - niestety, nie stać mnie na to więc musi być to co jest tez mi się to podoba
Kartery planuję na szkle z płótnem P600, wszystkie gwinty poprawiam gwintownikiem. Wał regeneruję, chyba, że uda mi się kupić nowy "stary ZMD" w tych pieniążkach. Cylinder zawsze dostaje szlif + okna, a tłoki jak się trafi ZMD lub Almot, tak samo sworzeń i pierścienie. Łożyska PPl + japońskie uszczelniacze. Uszczelki wycinam sam z kryngielitu 0,5 między kartery na hermetyk, a pod pokrywy, cylinder i głowicę na olej - żadnego silikonu.
Co do specyfikacji - wg "Obsługa i naprawa motorowery Romet" - znana jako "żółta książka". Na podstawie podanej tolerancji i stopnia zużycia zostawiam lub wymieniam poszczególne części, wymieniam na ZMD. Olej Lux
Silniki robię sam od czasów POLO
Denerwować się, to tracić własne zdrowie z powodu cudzej głupoty
|
|
15-05-2017 22:58:54 |
|
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: KOMAR 2330 1970 - kolejny Robak - joozek - 15-05-2017 22:58:54
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 2 gości
|
|