Witam podjęliśmy u nas w szkole temat renowacji takiego pojazdu jak w temacie. Plan jest prosty ma być oryginał.
Część rzeczy dowiedziałem się już z Facebooka ale nie wszystko.
Problemy na dzień dzisiejszy.
Silnik - jest 017 i poprzedni właściciel twierdził, że nie wymieniał, teoretycznie powinno być 022. Wiem, że jest kilka osób które posiadają właśnie ten model 1980 z tym silnikiem czyli 017.
Błotnik tył - wiem, że ma być plastikowy, ale na schemacie w katalogu jest inny niż w M2, pytanie czy taki w ogóle występował tzn z plastikowymi wypustkami zamiast okrągłych i zamykaniem schowka na zatrzask zamiast nakrętki.
Lampa tył - na większości zdjęć jest taka jak u nas, ale w katalogu jest od WSK i nie jest to katalog od wersji z metalowym tyłem.
Osłona łańcucha bo brakuje, jaka być powinna? Taka jak w M2 ?
Dekiel silnika lewy, jest taki od wersji z biegami w nodze, a powinien być inny tylko jaki ? taki z wycięciem otwartym na kopniak, czy tylko dziurą jak w wersji z biegami ?
Dla potwierdzenia zbiornik, powinien mieć korek wtykany ? Bo ten co jest wygląda mi na zbiornik z Komara i ma gwint na korku.
Korzystałem z tego katalogu :
Katalog części M1
Większa ilość zdjęć.
Zdjęcia Facebook