Prototypowy silnik Charta "310"
|
Autor |
Wiadomość |
Kanilox
Moplikowiec
Liczba postów: 3,490
Imię: Kamil
Skąd: Zabrze
Pojazd: Romet Chart
|
RE: Prototypowy silnik Charta "310"
(19-12-2016 21:56:54)Szatek napisał(a): Ale dziwne że ma tylko 3 biegi. Wychodzi na to, że nie wszystkie prototypowe silniki miały 4
Jakie masz plany co do tego silnika? Będziesz go dalej rozbierał? Zamierzasz go uruchomić?
Szczerze to nie jestem na 100% pewny czy 3 czy 4 biegi, niby jak się przełącza to jest 1, luz, 2, luz, 3 i jak jeszcze raz do góry to jakby się wbijało coś ale kręci się, na oko nie rozpoznam czy zmieniła się prędkość i po samym tym powiedział bym na 80% że to 4b, ale jest otwór w karterze w którym widać skrzynie i z tego co tam widzę to tą tylko 3 pary zębatek.
Plany to jeszcze nie wiem, fajnie było by odtworzyć motorower ale nie wiem.
Uruchomić może być ciężko bo nie ma sprzęgła.
(19-12-2016 22:40:27)Supryk napisał(a): Wybierak biegów w silnikach od motorydwanów wygląda (chyba) tak samo, jutro poszukam i dam foto, więc pewnie wodzik jest do kompletu i biegi są w schemacie 0123.
Jakie braki? Brak koła zębatego o którym byla mowa?
Jakie spostrzeżenia?
Gratulacje
Biegi jak już to 10203-
Nie ma sprzęgła, całego kosza a ta zębatka jest.
(19-12-2016 23:00:51)Stachu.G napisał(a): Te sprzęgło w ogóle jest kompletne i działa? W deklu widać jakiś mechanizm ale nie wystaje żadna dźwignia? Jest kosz? Czy może kombinowali z jakimś półautomatem.
Nie ma całego kosza sprzęgłowego.
Dźwignia jest wewnątrz dekla ale jak ten mechanizm działa to nie wiem.
Półautomat to to nie był na pewno.
A i z tego co wynika z numerów silnika to jest to silnik 027, wyprodukowany w 1984r i jest to 2 prototyp, te projekty które wcześniej wrzuciłem dotyczyły prototypu 4, ciekawe czym się różniły.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 20-12-2016 00:04:12 przez Kanilox.)
|
|
19-12-2016 23:42:42 |
|
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: Prototypowy silnik Charta "310" - Kanilox - 19-12-2016 23:42:42
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|