Ocena wątku:
- 0 głosów - 0 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Tłok spuchł i zatrzymał silnik - co dalej ?
|
Autor |
Wiadomość |
Tomasso94
Przebiegły Administrator :D
Liczba postów: 4,040
Imię: Tomasz
Skąd: Będzin / Bydgoszcz
Pojazd: Romet Ogar 200
|
RE: Tłok spuchł i zatrzymał silnik - co dalej ?
Maćku, rozumiem że sporo pieniędzy pochłonął ten projekt, ale sam widzisz że wydałeś już 40 zł, bez rezultatów, więcej w taki sposób wydawać nie warto a będzie się to ciągnęło dalej  Fazowanie pierścienie i inne druciarstwo - moim zdaniem nie mają najmniejszego sensu. Cylinder z tłokiem uległy uszkodzeniu, na które pomógł by tylko ewentualnie szlif cylindra, który przy cenach całego kompletu jest nieopłacalny. Sklejenie dwóch uszczelek jest możliwe, ale lepszy rezultat da docięcie jednej nowej, choć z kawałka tektury z bloku. Dwie czy jedna uszczelka pod cylindrem nie zrobi najmniejszej różnicy, nie będzie to działało poprawnie. Lepiej się wstrzymać, dozbierać i zrobić to dokładnie. Oszczędny zawsze dwa razy traci, a nawet więcej
- Volvo V70 II
- Honda Transalp 600V
- Romet Kadet 110 Automatic
- Romet Komar
- Romet Ogar 200
- Opel Astra G
*** ...i wtedy rzekł - Nie da się. ~ Tomasso94 ***
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 05-09-2016 20:49:10 przez Tomasso94.)
|
|
05-09-2016 20:48:07 |
|
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: Tłok spuchł i zatrzymał silnik - co dalej ? - Tomasso94 - 05-09-2016 20:48:07
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|