Ocena wątku:
- 0 głosów - 0 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Tłok spuchł i zatrzymał silnik - co dalej ?
|
Autor |
Wiadomość |
Maciek_Krk
Uczeń
![*](http://www.chlopcyrometowcy.pl/images/uczen.png)
Liczba postów: 138
Imię: Maciek
Skąd: Kraków
Pojazd: Romet Kadet
|
RE: Tłok spuchł i zatrzymał silnik - co dalej ?
No więc tak.. po zrzuceniu samej głowicy wydawało mi się że nic się nie stało bo przy dolnym położeniu tłoka nie dopatrzyłem się żadnych uszkodzeń aczkolwiek ciemno miałem w garażu. Natomiast po zrzuceniu cylindra ukazał się już nieco gorszy obraz sytuacji, pewnie nie tragiczny - jednak są ewidentne ślady przytarcia.
Tak się to teraz ma... :
Co dalej ?
Cylinder kolejny szlif obowiązkowy ?
Tłok do wymiany ( pierścienie zostają ? ) ?
Rysy nie są jakieś "konkretne" ale są.. niby w dolnej partii cylindra ale są...
Chciał bym zrobić to dobrze ale i ekonomicznie, bo wiadomo można zrobić szlif nr 2, nowy tłok i pierścienie... ale budżet na ten rok przekroczony już za dużo. No chyba że... nie ma innego wyjścia ? Aczkolwiek wolał bym jeśli się da zrobić to po minimum.
Jakie też były by konsekwencje na dalsze użytkowanie przy zostawieniu tego jak jest ?
Drukowanie 3D na Zortrax M200 to nieograniczone możliwości ! Każdy detal i każdy element można odtworzyć -> Wymodelować i wydrukować ! Więcej info na PW !
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 03-09-2016 13:23:40 przez Maciek_Krk.)
|
|
03-09-2016 13:18:30 |
|
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: Tłok spuchł i zatrzymał silnik - co dalej ? - Maciek_Krk - 03-09-2016 13:18:30
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 2 gości
|
|