Ocena wątku:
- 1 głosów - 5 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Wydech, a dokładniej dyfuzor.
|
Autor |
Wiadomość |
BezSpinyKolego
Nowy

Liczba postów: 6
Imię: Adrian
Skąd: Tomaszów Lubelski
Pojazd: Romet Ogar 200
|
RE: Wydech, a dokładniej dyfuzor.
(03-01-2016 16:13:19)olo09 napisał(a): Źle Źle Źle, średnica 110mm przy 50cc?! Jeśli to ogar 200 to daj tam maks 84mm, a jeśli romet to maks jaki dałem to było 79mm.
Kąt ostatniego stożka sporo za duży, wybieraj w przedziale 9-11* (do rometów zawsze dawali 8-9* ale ja jestm inny :v)
Kąty 3* 5* 7* za duże, daj o wiele mniejsze, wiele 
Kolanko minimum 200mm, takie minimum.
Stinger 15,5mm maks 16mm zależy do jakiego cyla, bo jak seria to więcej niż 13-14 bym nie dawał (jesli romet)
Jak coś mogę ci obliczyć jak nie dasz rady, ale najpierw spróbuj mega frajda w bawieniu się tym, przestałem grać w gry dla programu obliczającego wydechy xd
Ps. program pana hohowskiego jest mega, właśnie nim zawszę się bawie 
Znaczy nie pana hohowskiego ale on go znalazł i umieścił link 
Ps.2 Nie rób spawaka pod oryginalny cyl jak bd po porcie potem bo kąt owk wydechowego się zmieni, no chyba że będziesz tylko poszerzał bez dźwigania to wtedy można liczyć jak jest teraz 
Napisałem, że spawak liczony jest do Charta. Dlaczego kąty trzech pierwszych stożków powinny być mniejsze? Uzasadnij mi to  a co do ostatniego stożka to napisałem, że nie chce aby rezo było długie tylko krótkie i bardo mocne, a z tego co wiem to im wiekszy ostatni kąt tym bardziej odczuwalne rezo  pozdrawiam :]
|
|
03-01-2016 16:36:33 |
|
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: Wydech, a dokładniej dyfuzor. - BezSpinyKolego - 03-01-2016 16:36:33
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|