Ocena wątku:
- 0 głosów - 0 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Ogar 200 muł
|
Autor |
Wiadomość |
Quake96
Zielono mi :D
Liczba postów: 2,755
Imię: Piotr
Skąd: Bydgoszcz
Pojazd: Romet Ogar 200
|
RE: Ogar 200 muł
(10-05-2015 07:53:53)KeiSangi napisał(a): ...Jak włożyłeś polski tłok to puchnie.
Śmiechłem  To, że polski to od razu zły? Ja nie mówię, że wszystkie dzisiejsze tłoki są dobre, ale tak samo nie wszystkie są złe. Sam kilka miałem to wiem.
(10-05-2015 11:13:59)krzysiu1505 napisał(a): ... Te chińskie gaźniki są zwyczajnie do d..., kolega kupił nowy, 60zł dał, a ogar jeździł gorzej niż na rozwalonym czeskim, a takie rzeczy z tego co wiem dzieją się powszechnie.
Pozwolę się nie zgodzić. Miałem w rękach już nie jeden współczesny gaźnik i każdy udało się ładnie ustawić. Owszem, zdarzają się też trefne, ale jest to tylko jakiś tam % z całości a nie powszechny problem.
Do autora - Z filmiku wnioskuję, że silnik pracuje po prostu jakby miał "blokowany" króciec. Wtedy właśnie tak wolno na obroty wchodzi. Gaśnięcie też jest w miarę normalne, bo jak dajesz mu większą dawkę powietrza na wolnych obrotach i to na chwilę to się może "zdusić". Ustaw iglicę na drugim rowku od góry i zobacz czy króciec ssący ma okrągły otwór dolotowy czy kwadratowy.
- Patrz pan, ale ciśnie tą jawką, no wariat!
- Ale panie, to dopiero drugi bieg się kończy...
"Skończyło się jak Bruce Lee, czy misja w kosmodromach
Nie nagra tego Grundig czy Unitra Diora...."
|
|
10-05-2015 13:23:14 |
|
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: Ogar 200 muł - Quake96 - 10-05-2015 13:23:14
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|