![]() |
Ogar 200 muł - Wersja do druku +- Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! (https://www.chlopcyrometowcy.pl) +-- Dział: Motorowery i motocykle Romet (/forumdisplay.php?fid=13) +--- Dział: Problemy techniczne - Silnik, przeniesienie napędu (/forumdisplay.php?fid=221) +--- Wątek: Ogar 200 muł (/showthread.php?tid=34765) |
Ogar 200 muł - MateuszPony - 10-05-2015 00:26:01 Witam. Znów powracam z problemem. Ogar ma ciężko się zbierać przez cały czas gdy jest ciepły silnik. Chodzi o to gdy chcę dodać obrotów to albo zgaśnie albo musze potrzymać gaz żeby załapał obrotów. Oglądnijcie i liczę na pomoc. https://www.youtube.com/watch?v=mzxAbIF9dYU RE: Ogar 200 muł - MateuszPony - 10-05-2015 00:48:10 Gaźnik jest nowy (chinski) za 50 zł i odkąd go założyłem tak nadal jest. W tamtym roku był przeprowadzany mały remont. A co do tego gaźnika to jak wstanę może pokombinuję ![]() Odp: Ogar 200 muł - KeiSangi - 10-05-2015 07:53:53 Ja twierdzę, że należy ustawić zapłon. Jak włożyłeś polski tłok to puchnie. RE: Ogar 200 muł - krzysiu1505 - 10-05-2015 11:13:59 (10-05-2015 00:48:10)MateuszPony napisał(a): Gaźnik jest nowy (chinski) za 50 zł I możliwe że to jest przyczyna problemu. Pożycz od kogoś działający czeski gaźnik i zobacz czy dalej tak jest, jeśli nie, to znaczy że Chińczyk który ten gaźnik w szopie klepał miał zły dzień. Te chińskie gaźniki są zwyczajnie do d..., kolega kupił nowy, 60zł dał, a ogar jeździł gorzej niż na rozwalonym czeskim, a takie rzeczy z tego co wiem dzieją się powszechnie. RE: Ogar 200 muł - Quake96 - 10-05-2015 13:23:14 (10-05-2015 07:53:53)KeiSangi napisał(a): ...Jak włożyłeś polski tłok to puchnie. Śmiechłem ![]() (10-05-2015 11:13:59)krzysiu1505 napisał(a): ... Te chińskie gaźniki są zwyczajnie do d..., kolega kupił nowy, 60zł dał, a ogar jeździł gorzej niż na rozwalonym czeskim, a takie rzeczy z tego co wiem dzieją się powszechnie. Pozwolę się nie zgodzić. Miałem w rękach już nie jeden współczesny gaźnik i każdy udało się ładnie ustawić. Owszem, zdarzają się też trefne, ale jest to tylko jakiś tam % z całości a nie powszechny problem. Do autora - Z filmiku wnioskuję, że silnik pracuje po prostu jakby miał "blokowany" króciec. Wtedy właśnie tak wolno na obroty wchodzi. Gaśnięcie też jest w miarę normalne, bo jak dajesz mu większą dawkę powietrza na wolnych obrotach i to na chwilę to się może "zdusić". Ustaw iglicę na drugim rowku od góry i zobacz czy króciec ssący ma okrągły otwór dolotowy czy kwadratowy. RE: Ogar 200 muł - Ziomek Edek - 10-05-2015 14:12:36 (10-05-2015 07:53:53)KeiSangi napisał(a): Ja twierdzę, że należy ustawić zapłon. Jak włożyłeś polski tłok to puchnie. Almot robi dobre tłoki. Na stary gaźniku też tak było? Może łapie lewe powietrze. |