Jesteś nowy na forum? - Zachęcamy do przywitania się w dziale "Powitalnia" Smile

Zapraszamy na nasz oficjalny profil - facebook.com/ChlopcyRometowcy

Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 0 głosów - 0 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Chart - cewka zapłonowa i rezystancja impulsatora - wyniki pomiarów
Autor Wiadomość
Roger Offline
Uczeń
*


Liczba postów: 265
Imię: Bartłomiej
Skąd: Pałuki
Pojazd: Inny
Post: #29
RE: Chart - cewka zapłonowa i rezystancja impulsatora - wyniki pomiarów
Po prostu wole się upewnić. Przez tego Charta chodzę cały w nerwach. Nie śpie na pieniądzach i nie chce żeby było tak, że kupie coś a potem się okaże że to wina czego innego. : ) Kupie cały iskrownik bo znazłem ciekawe ogloszenia.

Nie wiem który iskrownik wybrac.
1. Napięcie cewki zasilającej w tym iskrowniku http://olx.pl/oferta/romet-chart-zaplon-...8nPMT.html wynosi 686, sprzedający mierzył podczas rozmowy ze mną przez tel. Chciałbym z tego iskrownika wyciągnąc tą cewkę i włożyć do swojego. Była by dobra pomimo ze ma 686 niz 800? Jezeli by nie działała to bym wziął z tego iskrownika cewkę ładowania i dodał transformator.

2. Te iskrowniki http://olx.pl/oferta/iskrownik-chart-210...8EeLP.html są rzekomo sprawne, ale sprzedawca sprawdzał je tylko po patrzeniu na iskrę na świecy, nie sprawdzał na uruchomionym silniku.

Który iskrownik wybrać? Bardziej podchodzi mi ten pierwszy.

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 25-02-2015 21:51:55 przez Roger.)
25-02-2015 21:32:03
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 


Wiadomości w tym wątku
RE: Chart - cewka zapłonowa i rezystancja impulsatora - wyniki pomiarów - Roger - 25-02-2015 21:32:03




Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości


Forum by Tomasso94 2010 - 2023. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis i odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
POMÓŻ W UTRZYMANIU FORUM!

Zaloguj do Poczty
Kontakt | Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS | Mapa użytkowników | Lista banów
 Witaj, Gość
Musisz się zarejestrować przed napisaniem posta.


  

Hasło
  





Reklama


 Szukaj na forum

(Zaawansowane szukanie)

 Ostatnie wątki
Czemu 14MC uchodzi za zły...
Ostatni post: kaziq
Dzisiaj 12:37:01
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 271
[S] Sprzedam Rometa Z150
Ostatni post: MZtkowicz
Dzisiaj 09:53:29
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 406
Zblokowany silnik
Ostatni post: Merfix
Dzisiaj 00:17:17
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 207
Kupię dokumenty do komara
Ostatni post: Merfix
Dzisiaj 00:12:09
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 59
Remont
Ostatni post: łogór 200
Wczoraj 22:14:06
» Odpowiedzi: 34
» Wyświetleń: 2724
Ogar 200 naprawa
Ostatni post: Perkoz1984
Wczoraj 20:13:22
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 53
Zlecę mały remont
Ostatni post: marcin1479
Wczoraj 19:50:27
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 203
Prostowanie napięcia 12V ...
Ostatni post: Thomassino
Wczoraj 16:10:43
» Odpowiedzi: 4
» Wyświetleń: 159
Romet 50-t-1 1982r.
Ostatni post: Jarek_i_romet
Wczoraj 14:10:49
» Odpowiedzi: 21
» Wyświetleń: 719
Odnawianie części rowerow...
Ostatni post: Karli1088
Wczoraj 00:27:35
» Odpowiedzi: 12
» Wyświetleń: 24160
Ogar 205 1987
Ostatni post: grz3513k
Wczoraj 00:26:25
» Odpowiedzi: 58
» Wyświetleń: 7224
Wigry 2 1976 - Remont woj...
Ostatni post: usertm
20-08-2025 23:09:34
» Odpowiedzi: 40
» Wyświetleń: 7673
Komar 2351 + wyjaśnienie ...
Ostatni post: MacRoial
20-08-2025 22:22:02
» Odpowiedzi: 6
» Wyświetleń: 296
50T-1, 200 albo 205 - któ...
Ostatni post: łogór 200
20-08-2025 00:46:09
» Odpowiedzi: 227
» Wyświetleń: 18131
inne gaźniki
Ostatni post: Dinozaur
19-08-2025 12:34:56
» Odpowiedzi: 8
» Wyświetleń: 3704

Reklama