Ocena wątku:
- 0 głosów - 0 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Jakaś przejściówka?Znajdźcie różnice
|
Autor |
Wiadomość |
Quake96
Zielono mi :D
Liczba postów: 2,750
Imię: Piotr
Skąd: Bydgoszcz
Pojazd: Romet Ogar 200
|
RE: Jakaś przejściówka?Znajdźcie różnice
(17-12-2014 19:27:08)arecki16 napisał(a): Ale ogary 200 na początku także miały długą główkę ramy,więc to że w ramie t3 zmieniono mocowania pod silnik 223 by się zgadzało.
Mocowania, a co z konstrukcją ramy?
(17-12-2014 20:54:30)krzysiu1505 napisał(a): Na temat Ogara 200 ze znanej chyba większości forum książki p.t. "Motorowery Romet obsługa i naprawa":"Konstrukcja motoroweru została oparta na konstrukcji motoroweru 50-T3", albo o Ogarze 205:"Jest to druga wersja motoroweru dwuosobowego powstałego z zespołów motoroweru 50 T3". Tak więc ja obstaję za hipotezą, że 50T-3 miał ramę rurową, i na której to ramie z pewnymi zmianami(zagięcie jej w Ogarze 200, skrócenie główki w Ogarach 205 i 200 od 1986r., zmiany uchwytów mocowania silników i podobne pierdółki) zbudowano Ogary. A ryciny w instrukcji zaś były tworzone jeszcze za nim 50T-3 się zmaterializował, o ile wogóle się zmaterializował.
Wciąż brak tutaj konkretnego info nt. typu ramy. Nie ma też wzmianki o zmianie ramy z tłoczonej na rurową, więc nie można od razu zakładać, że T-3 miał taką. Ja wolę ufać temu co widzę i co jest napisane choćby w tej instrukcji, niż jedynie domysłom.
- Patrz pan, ale ciśnie tą jawką, no wariat!
- Ale panie, to dopiero drugi bieg się kończy...
"Skończyło się jak Bruce Lee, czy misja w kosmodromach
Nie nagra tego Grundig czy Unitra Diora...."
|
|
17-12-2014 22:19:52 |
|
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: Jakaś przejściówka?Znajdźcie różnice - Quake96 - 17-12-2014 22:19:52
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|