Witam w moim temacie
Zakładam go ze względu, że nie chce uzupełniać każdego tematu oddzielnie. Wszystko będzie kontynuowane tutaj
1. Pierwszym rowerem który zapoczątkował moją przygodę z rowerami Romet, był Wigry 5. Dostałem go od kolegi który nie był w stanie oddać mi pieniędzy, to dał mi rower, wyszło na to że dałem za niego 20zł
Ale jego stan...
po małym remoncie, wyglądał już lepiej.
2. Następny rowerek niektórzy na forum pewnie znają, jest nim Pelikan z '78. Kupiłem go za 40zł. Został odrestaurowany, zachowując wszystkie oryginalne cześci. Dużo z nich jest produkcji ZZR.
Zdjęcie po kupnie.
Tu już po renowacji.
Obecnie pelikan stoi w pokoju i jest atrakcją dla gości
3. W trakcie renowacji Pelikana z '78 kupiłem FSM Pelikana z '88 na złomie za 15zł. Kupiłem go tylko ze względu na bagażnik który był mi potrzebny do Pelikana z '78.
4. kolejnym rowerem jest Universal konsul z '82. Kupiłem go za 40zł. Stan nie powalał ale dzielnie służył na wsi. Sprzedałem go później za taką samą cenę.
5/6. Następnie kupiłem Universal Kalinę '88 i Wigry 3 z '79. Dałem 60zł za oba. Kalina była w oryginalnym stanie, oprócz pedałów ZSRR. Wigry natomiast był poskładany z części chyba ze wszystkich okresów produkcji Rometu. Kalina do dziś służy na wsi, a Wigry sprzedałem za podajże 55zł.
niestety na dzień dzisiejszy nie mam zdjęć kaliny.
7. Kolejnym rowerem był Jubilat 2 z '88. Znaleźliśmy go w stodole podczas żniw. Dostałem go praktycznie za darmo, zamieniając się za zardzewiałą chińską damkę którą miałem wywalić na złom. Sprzedałem go później za 40zł.
8. Rower który był następny to Universal Sprint 2 z '89. Rower zachował się w idealnym stanie, wszystkie części oryginalne. Szkoda tylko że jest na mnie za mały, dlatego cieszy oko stojąc w domu podobnie jak Pelikan.
9. Ostatnim rowerem na dzień dzisiejszy jest ZZR Syrena z '68. Kupiona za 30zł w stanie tragicznym. Na razie czeka aż ja zacznę remontować.
Oceniajcie, komentujcie. Jak tylko będę coś robił, albo jak zdobędę nowy rower, będę aktualizował temat