Ocena wątku:
- 0 głosów - 0 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
[Ogar 200] Tuning mechaniczny
|
Autor |
Wiadomość |
Quake96
Zielono mi :D
Liczba postów: 2,750
Imię: Piotr
Skąd: Bydgoszcz
Pojazd: Romet Ogar 200
|
RE: Tuning mechaniczny
(01-11-2014 21:59:32)kanilox napisał(a): (01-11-2014 21:20:18)Quake96 napisał(a): Tak, kolanko z jawy zaraz zwiększy magicznie moc. Toć to tylko kawałek rury i wystarczy go skrócić tak aby wchodził do tłumika na ok 4-5cm. A i nawet w Jawie kolanka były blokowane (na polski rynek), więc nie wiem po co się bawić w kupowanie nowego.
I może wyjaśnisz mi jaki wpływ na osiągi ma tlumik z jawy sprzed 1980 roku? Bo o ile mi wiadomo to w tłumiku blokad nie było, ale może się mylę ![Smile Smile](images/smilies/smile.gif)
Jest jeszcze druga sprawa z wydechem, w jawie tłumik jest bliżej silnika bez co kolanko może być krótsze i oryginalnie wchodzi tylko 3 centymetry w tłumik.
W tłumiku były blokady, nie wiem dokładnie co ale czuć różnice w mocy.
Przed 1980 jawki nie były blokowane dla Polski.
No to uważaj bo Cię teraz oświecę ![Big Grin Big Grin](images/smilies/biggrin.gif) U mnie kolanko jest tak krótkie że wchodzi na ok 4cm i tłumik też mam bliżej silnika niż standardowo. Ot wystarczy chcieć. Także kolanko to żadna różnica. Tym bardziej, że nie każda jawka miała krótkie kolanko. Kumpel ma mustanga z 70któregoś roku z org. silnikiem i kolanko było zdławione.
A w tłumiku nie ma raczej żadnych blokad. To ta stara "legenda" o dławiku.
- Patrz pan, ale ciśnie tą jawką, no wariat!
- Ale panie, to dopiero drugi bieg się kończy...
"Skończyło się jak Bruce Lee, czy misja w kosmodromach
Nie nagra tego Grundig czy Unitra Diora...."
|
|
01-11-2014 22:51:40 |
|
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: Tuning mechaniczny - Quake96 - 01-11-2014 22:51:40
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 4 gości
|
|