Ocena wątku:
- 1 głosów - 5 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
[Poradnik] Wyjęcie mostka, rozbiórka sterów, wyjęcie nakładki na widelec
|
Autor |
Wiadomość |
PawełBike
Uczeń mistrzów prowizorki
Liczba postów: 479
Imię: Paweł
Skąd: Iława
Pojazd: Inny
|
RE: [Poradnik] Wyjęcie mostka, rozbiórka sterów, wyjęcie nakładki na widelec
(14-08-2014 16:48:18)xsaman napisał(a): (14-08-2014 13:53:11)PawełBike napisał(a): A więc zaczynamy!:
Uwaga! Przed ściągnięciem kierownicy i widelca zaleca się odczepienie wszystkich linek ( od hamulca i przerzutek) i wyjęcie prze
dniego koła!
Bardzo dobrze zrobiony poradnik tylko mam pytanie w jakim celu jest ściągnięcie linek i wyjęcie koła. Według mnie może linki trzeba ale wyciąganie koła chyba nie jest potrzebne.... przynajmniej ja jak wyciągam mostek czasami nim kręce na boki aby łatwiej go wyciągnąć i wtedy lepiej jest mieć koło. Ale no niewiem chętnie bym sie dowiedział w jakim celu zdjąć koło.
Linki to raczej wiadomo, by kierownica nie wisiała i nie obijała ramy, a koło po to , bo i tak co byś nie robił z widełkami, to raczej i tak koło ściągniesz, po 2 trzymasz w obu rękach 2 przedmiony sporawych rozmiarów i nie wiesz co gdzie położyć. po 3 same widełki możesz oprzeć hakami i sterówką o ściane np, a jak położysz na ziemie z kołem mogą się łatwo porysować. Jak kto woli.
Dziesiątki rowerów romet, niezliczone ilości innych, 4 motorowery, 1 motocykl, a zapał nadal nie ustaje...
|
|
14-08-2014 20:12:51 |
|
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: [Poradnik] Wyjęcie mostka, rozbiórka sterów, wyjęcie nakładki na widelec - PawełBike - 14-08-2014 20:12:51
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|