| 
		
	 
		
			| 
					Zmiana silnika
				 |  
			| Autor | Wiadomość |  
		
	
		| krzysiu1505   Technik
 
  
 
   Liczba postów: 952
 Imię: .
 Skąd: okolice Bochni
 Pojazd: Romet Ogar 200
 
 | 
			| RE: Zmiana silnika 
 
				 (30-07-2014 15:08:06)Matinek napisał(a):  Weź wyjdź... ledwo co jedzie? hahaha mój jechał 50 to mało? to jest silnik WOLNO OBROTOWY WOLNO!! jak na wolno obrotowy silnik to wynik rewelacja!(...) a 223 to padaka! 
Niestety, silnik 023 był już przestarzałym złomem w chwili rozpoczęcia produkcji. Silnikiem wolnoobrotowym nazwać tego nie można, silnik wolnoobrotowy to masz w trzydziestce. Poza tym 50km/h to mało, chociażby w porównaniu z innymi produkowanymi w sąsiednich komunach(a nawet i u nas) w owym czasie motorowerami. I żeby nie było, że w tym przypadku niby konstruktorów ograniczały przepisy, to nawet zablokowane 223 ma lepsze osiągi od dwubiegowca... A 223 owszem, jest padaką, ale przynajmniej silnik ten kiedykolwiek był nowoczesny, a w przeciwieństwie do 023 tą olbrzymią prędkość 50km/h można nim osiągnąć na spokojnie, bez pałowania silnika...
			 Skład złomu w moim garażu:
 - Simson S51B1-4 1983r
 - Simson S51N/Electronic/Comfort(składak z 3 różnych) 1989r.
 - Romet Ogar 200(motorower jutra: może jutro odpali) 1989r: sprzedany, oby trafił w dobre ręce
 |  |  
	| 30-07-2014 15:47:48 |  |  
	
	| ![[+]](images/Corporate/collapse_collapsed.gif)  
 |  
		
	 
		
  
 
 
 
 
 
 
		
		
	 
 Użytkownicy przeglądający ten wątek:     1 gości
 
 
 | 
 
 
 
 
 |