Czerwone Ferrari (T25)
|
Autor |
Wiadomość |
Boszu
Bo na gumie, latać umie!
![*](http://www.chlopcyrometowcy.pl/images/technik.png)
Liczba postów: 604
Imię: Jacek
Skąd: Kozłówek - Podkarpacie
Pojazd: Inny
|
RE: Czerwone Ferrari (T25)
(13-05-2014 23:23:39)motoryniarz123 napisał(a): Najlepiej wymień wszystkie podkładki miedziane pod śrubami aby dobrze uszczelnić układ, a na powracające paliwo najlepszy jest zawór zwrotny np http://allegro.pl/zawor-zaworek-zwrotny-...65496.html pompy paliwowej lepiej nie ruszaj bo to nie ona jest tutaj winą wiem bo miałem to samo.
Podkładki były w zestawi z oryginalnymi zaworkami...
Co do zaworka zwrotnego, już dwa były kupione, pierwsze jakiś tani który siadł po miesiącu (co jak ten który podesłałeś) i drugi rozbieralny za 60zł który padł szybciej niż ten za 10-15zł. Z tym, że ten drugi jest rozbieralny. Ale mimo rozebrania go, obcięcia uszczelki gumowej która to zamyka (spuchła i nie zamykała) i dołożeniu mocniejszej sprężyny, nadal puszcza paliwo i nie wiem co mu zrobić, aby nie puszczał... I nie wiem kto taki inteligenty robi zaworki zwrotne paliwowe z gumowym uszczelniaczem, który wiadomo że zaraz spuchnie...
I szczerze, przeglądałem cały układ i jeżeli była by nieszczelność gdzieś na podkładce, to przynajmniej na wysokim ciśnieniu na pewno by lało... Czy przynajmniej mokło, a tak się nie dzieje. A reszta jest nowa i dobrze dokręcona. I pozostaje tylko pompa, i z tego co mój Tato stwierdził, to że jest możliwe że gdzieś jakaś uszczelka w pompie ze starości po prostu padła po założeniu pompy. Lub że pompa od nowości jest gdzieś pęknięta. Tak jak stara pompa...
China is POWER!!!
|
|
15-05-2014 22:10:42 |
|
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: Czerwone Ferrari (T25) - Boszu - 15-05-2014 22:10:42
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 4 gości
|
|