Ocena wątku:
- 0 głosów - 0 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Romet Zetka 50 By PatrixPL :)
|
Autor |
Wiadomość |
krzysiu1505
Technik
Liczba postów: 952
Imię: .
Skąd: okolice Bochni
Pojazd: Romet Ogar 200
|
RE: Romet Zetka 50 By PatrixPL :)
(04-11-2013 22:58:44)chart21050 napisał(a): Zetka super zresztą znam ją z innego forum
(04-11-2013 22:32:31)krzysiu1505 napisał(a): No, nawet fajny, ale ten silnik... jak się gwarancja skończy to się zacznie sypać(jak to chinol), a do pionowego części znaleźć ciężej niż do fmb139(chińskiego z poziomym cylindrem)
(04-11-2013 17:08:33)PatrixPL napisał(a): moto kręci do 12k),
Coo? przecież AM6 kręci niewiele więcej, coś niewierze aby chińskie 4t tyle kręciło(chyba by się przy takich obrotach rozleciało, w każdym razie fmb139 przy 8500 ma wibracje jak ...)
Tobie się chyba sufit na głowę posypał. Ten silnik jest nie do zajechania, podobnie jak poziomy. Latasz ile wlezie i nic się nie dzieje. Spokojnie 20k km jak nie więcej przejeździ i nic się nie będzie psuło.
(04-11-2013 22:55:59)krzysiu1505 napisał(a): (04-11-2013 22:47:24)PatrixPL napisał(a): ok. 7 użytkowników nakręciło na tym niezniszczalnym silniku grubo ponad 15k a dwóch ponad 22k Bez remontu oczywiście.
22k to można zrobić bez problemu kwadraciakami z dezametu(przestarzałe dwusuwy),223(też przestarzały dwusuw)a simsonem można dojść i do 30k(a jest to dwusuw), a co dopiero czterosuwem
Tak tak tak, tylko on będzie latał bezawaryjnie, a ty się będziesz w kółko martwił że ci się coś roz*ierdoli.
(04-11-2013 23:08:15)PatrixPL napisał(a): (04-11-2013 22:58:44)chart21050 napisał(a): Zetka super zresztą znam ją z innego forum
(04-11-2013 22:32:31)krzysiu1505 napisał(a): No, nawet fajny, ale ten silnik... jak się gwarancja skończy to się zacznie sypać(jak to chinol), a do pionowego części znaleźć ciężej niż do fmb139(chińskiego z poziomym cylindrem)
(04-11-2013 17:08:33)PatrixPL napisał(a): moto kręci do 12k),
Coo? przecież AM6 kręci niewiele więcej, coś niewierze aby chińskie 4t tyle kręciło(chyba by się przy takich obrotach rozleciało, w każdym razie fmb139 przy 8500 ma wibracje jak ...)
Tobie się chyba sufit na głowę posypał. Ten silnik jest nie do zajechania, podobnie jak poziomy. Latasz ile wlezie i nic się nie dzieje. Spokojnie 20k km jak nie więcej przejeździ i nic się nie będzie psuło.
(04-11-2013 22:55:59)krzysiu1505 napisał(a): (04-11-2013 22:47:24)PatrixPL napisał(a): ok. 7 użytkowników nakręciło na tym niezniszczalnym silniku grubo ponad 15k a dwóch ponad 22k Bez remontu oczywiście.
22k to można zrobić bez problemu kwadraciakami z dezametu(przestarzałe dwusuwy),223(też przestarzały dwusuw)a simsonem można dojść i do 30k(a jest to dwusuw), a co dopiero czterosuwem
Tak tak tak, tylko on będzie latał bezawaryjnie, a ty się będziesz w kółko martwił że ci się coś roz*ierdoli.
Dokładnie.. mam Ogara 205 po dziadku-stan prawie ideał zrobiłem nim tylko 1.1k normalnej jazdy to już musiałem 2x kondensator wymienić i 2x cewke ;/
co się roz*ierdoli to się roz*ierdoli. Przy dezametach trzeba się martwić, przy 223 dużo mniej, a przy simsonie w ogóle(porządnie zrobiony simson nie ma prawa się zepsuć bez ingerencji użyszkodnika typu katowanie, czy zaniedbywanie czynności eksplatacyjnych typu naciąganie i smarowanie łańcucha, wymiana oleju itd.)
Skład złomu w moim garażu:
- Simson S51B1-4 1983r
- Simson S51N/Electronic/Comfort(składak z 3 różnych) 1989r.
- Romet Ogar 200(motorower jutra: może jutro odpali) 1989r: sprzedany, oby trafił w dobre ręce
|
|
04-11-2013 23:14:00 |
|
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: Romet Zetka 50 By PatrixPL :) - krzysiu1505 - 04-11-2013 23:14:00
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 2 gości
|
|