Ocena wątku:
- 7 głosów - 5 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
[Poradnik] Rozbiórka, składanie, smarowanie i typowe niedomagania piasty typu torpedo
|
Autor |
Wiadomość |
BITER
Praktykant

Liczba postów: 377
Imię: Maciek
Skąd: Suwałki
Pojazd: Inny Romet
|
RE: [Poradnik] Rozbiórka i ponowne skręcanie torpeda
Dziś dzięki temu poradnikowi przesmarowałem całe torpedo i złożyłem.
Problem pojawił się gdy koło zamontowałem w rowerze:
1. gdy rower stał do góry kołami sprawdziłem jak chodzi wszystko "na luzie" czyli kilka razy cofnąłem tak jakbym hamował po czym w przeciwną stronę. Ciężko szło tak jakby każde przęsło łańcucha się blokowało na zębatce
(po zdjęciu łańcucha z tylnej zębatki przednia zębatka chodzi tak jak powinna)
2. Gdy zacząłem pedałować i po jakimś czasie przestałem koło zaczęło hamować a nie kręcić się swobodnie tak jak być powinno.
Chyba to wina zbyt mocnego skręcenia (jeszcze poluzuję i zobaczę), lub za słabo przesmarowanych wianków (wątpię bo duuużo dałem im smaru).
3. Podczas jazdy przy hamowaniu zawsze "zacinał" mi hamulec. Teraz takiego czegoś nie ma, nie wiem czemu
Obstawiam że za dużo smaru nawaliłem na wałeczki.
Jakby ktoś miał jakieś odpowiedzi co to może być to poproszę
Romet Jubilat2 '86
Romet Pelikan '79
Romet Salto '87
Opel Corsa B 1.5 TD ISUZU 1995[/color]
Romet Wigry Kowalewo '97
|
|
01-09-2013 16:22:55 |
|
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: [Poradnik] Rozbiórka i ponowne skręcanie torpeda - BITER - 01-09-2013 16:22:55
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|