Poprawia walnięcia ogar typ 200
|
Autor |
Wiadomość |
Bladebreaker
Majster
Liczba postów: 224
Imię: Kacper
Skąd: Inowrocław
Pojazd: Inny
|
RE: Poprawia walnięcia ogar typ 200
Tak trudno naprawdę zajrzeć do google i wpisać "Jak wyregulować zapłon ogar200" Ja piernicze.
Masz :
Pierwsze co robimy to odkręcamy świecę w celu ustawienia GMP, najlepiej jest włożyć śrubokręt w miejsce świecy i kręcić wałem za pomocą śruby na klucz "8" na rys. śruba oznaczona cyfrą 1.
Gdy uzyskamy GMP przerwa na platynkach powinna wynosić 0,3mm, następnie cofiemy wał o 2mm w tył kręcąc śrubą w lewo, przed tem mierzymy ile jest mm od główki tłoka do gwintu bądź innego punktu odniesienia na głowicy, przy cofnięciu tłoka wymiar ten musi być o 2mm większy, gdy w takiej pozycji uda nam się ustalić tłok, znów zaglądamy do aparatu zapłonowego na rozwarcie platynek(3 na rys.), powinno być 0,05mm. Mierzymy SZCZELINOMIERZEM a nie kapslami z piwa ani innymi badziewiami.
Jeśli nie mamy 0,05mm wtedy luzujemy śrubkę nr.2 i przesuwamy kowadełkotak aby było 0,05mm, jeśli zabraknie nam regulacji, popuszczamy 2 śruby mocujące cały stojan magneta i kręcimy całym aparattem zapłonowym do uzyskania tej wartości.
Na koniec dokręcamy wszystko z czuciem aby gwintów nie pozrywać, odpalamy i jedziemy
To takie trudne ?
Opanuj ton wypowiedzi. Kolega przyszedł po pomoc a nie odsyłanie do gugla... - Kłejku
W Garażu:
1. Komar 2350 1973r.
2. Simson S51 B-4 1987r.
3. Simson S51 B-4 1988r.
4. Simson SR-2 1960r.
5. Simson SR-2 1958r. ( Dawca )
W planach :
1. Ural M67 <3
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 03-08-2013 15:18:26 przez Quake96.)
|
|
03-08-2013 10:34:56 |
|
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: Poprawia walnięcia ogar typ 200 - Bladebreaker - 03-08-2013 10:34:56
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|