WSK i jej wykończenie - silnik oraz koła
|
Autor |
Wiadomość |
Artur
Zachmurzony

Liczba postów: 2,356
Imię: Artur
Skąd: Poznań
Pojazd: Inny
|
RE: WSK i jej wykończenie - silnik oraz koła
Pojemność jest mi obojętna. 
Zostaje kwestia, co było w oryginale - jeśli to WSK 175, to wtedy kombinowanie z innymi silnikami ciut bez sensu - w końcu to by wystarczało. Jak 125 - to wtedy sens by był. No - chyba, że podejdzie tu silnik lepszy od WSK 175, nie tylko pod względem osiągów.
Cytat:Nie mam pojęcia jak z mocowaniami
A o to mi głównie chodzi. Nie chciałbym za bardzo tam kombinować z nimi, dlatego się pytam, co może podejść bez większych ingerencji.
Może się okaże, że nie warto kombinować.
A MZ 150 nie jest czasem bez mocowań z przodu?
-------
Już się dowiedziałem - te pozostałości są po WSK 125.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 01-06-2013 18:41:47 przez Artur.)
|
|
01-06-2013 18:35:19 |
|
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: WSK i jej wykończenie - silnik oraz koła - Artur - 01-06-2013 18:35:19
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|