WSK i jej wykończenie - silnik oraz koła
|
Autor |
Wiadomość |
Artur
Zachmurzony
Liczba postów: 2,356
Imię: Artur
Skąd: Poznań
Pojazd: Inny
|
WSK i jej wykończenie - silnik oraz koła
Prawdopodobnie uda mi się dorwać szczątki WSK (125 albo 175 - właśnie nie pamiętam, ale jest to Kobuz czy cóś takiego), w której to brakuje głównych podzespołów - kół oraz silnika.
I tutaj mam kilka możliwości - albo dokupię oryginały, wyremontuję i będzie 100% oryginalna WSK, ale... Każdy sprzęt, jaki mam, robię na 100% fabrykę. Pomyślałem więc, że raz można by zaszaleć!
Moje pytanie: czy można znaleźć jakiś w miarę tani silnik i koła - tak, żeby w miarę pasowały, były troszkę mocniejsze od oryginalnego silnika (ale bez przesady - to ma się trzymać w kupie, a nie od razu rozpaść!), bezawaryjne (wiadomo - jak się zrobi ), oczywiście - "z epoki" - czyli nowe chińczyki nie wchodzą w grę, no i z dostępnymi częściami.
Internet przeglądałem - każdy wymienia wuchtę silników, które by pasowały, nikt nie podaje konkretów.
Miło by było, jakby to weszło bez większych przeróbek.
Od razu uprzedzam - nie ma być to pseudo-tjunink na coś kroso- czy ścigaczopodobnego. Ma to elegancko wyglądać, wizualnie zbytnio od oryginału nie odbiegać. No i - rzecz jasna - przy okazji malowania Jawy lakierek pewnie też porządny, w oryginalnych barwach, cudo to mogło by dostać. Także dziadostwa nie mam zamiaru tutaj tworzyć.
|
|
01-06-2013 18:06:22 |
|
|
Wiadomości w tym wątku |
WSK i jej wykończenie - silnik oraz koła - Artur - 01-06-2013 18:06:22
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 12 gości
|
|