| 
	
	 
		
	 
	
	
	
		
			| 
				
				 
					Odwrócenie lewarka biegów. Ogar 200
				 
			 | 
		 
		
			| Autor | 
			Wiadomość | 
		 
		
	 
	
		
	
		
		kondzio310 
 
 
		
			Kondziu 
			  
			
			
  
 
			
Liczba postów: 810 
Imię: Konrad 
Skąd: Sieroszewice 
Pojazd: Inny 
	
		
	 | 
	
		
			
RE: Odwrócenie lewarka biegów. Ogar 200 
			 
			
				NIe wiem co wy tutaj opisujecie że w 223 jest sprzęgło ciężko wyregulować, przecież to jest dziecinnie proste, tak samo jak regulacja gaźnika Jikov, nie wiem co może być z nim nie tak przecież prostszego gaźnika chyba nie ma,  w zasadzie nie ma się co tam zepsuć, a zatkać to się może w każdym gaźniku jak w paliwie jest syf, Ja mam Jikova i do jawki zawsze on będzie dla mnie, Dysze na wierzchu wszystko na wierzchu, dysza sie zapycha, góra 2 minuty i jadę dalej. 
 
A co do lewarka jak kto woli, ale odwrotność biegów w tym silniku jest akurat wygodne,  jak i również kopnik z prawej strony mnie nie przeraża, jestem prawo nożny jak siedze na motorze  to kopie prawą nogą co jest dla mnie lepsze,  
 
Boszu popuść śruby iskrownika i zobacz czy sie zapłon nie przestawi, żeby zapłon przestawić bez problemu trzeba śruby odkręcić i jak ręką nie idzie, to lekko puknać w obudowe iskrownika i przestawiasz jak chcesz.  Jeśli dobrze cię rozumiem, mówiąc o prętach miałeś na myśli Popychacze sprzęgła ?, i na łączeniu nich jest kulka ?, jak dłuższy popychacz się wytrze to czemu by nie można wsadzić drugiej kulki ?
			 
			
			
			
		 |  
	 
 | 
 
	| 10-05-2013 22:28:40 | 
	
		
	 | 
 
	
	
		   
		 1 osoba postawiła piwo kondzio310 za ten post:1 osoba postawiła piwo kondzio310 za ten post. 
		Taśma (05-10-2013)
	 | 
 
 
	 
	
	
		
	 
	
		
  
	 
	 
	
	
 
| Wiadomości w tym wątku | 
 
RE: Odwrócenie lewarka biegów. Ogar 200 -  kondzio310 - 10-05-2013 22:28:40 
 | 
 
 
	
	 
	
 
  
	
		
		
	 
	 
	
 
Użytkownicy przeglądający ten wątek:     1 gości
 
	
 
			
			
 | 
 
  
  
 
 
 
      |