Odwrócenie lewarka biegów. Ogar 200
|
Autor |
Wiadomość |
gabriel0
☭Ciśniem klamoty do lasu☭

Liczba postów: 1,495
Imię: Tak
Skąd: Góra Kalwaria
Pojazd: Romet 50-T-1
|
RE: Odwrócenie lewarka biegów. Ogar 200
Moje porównanie 223 do 023 jest takie że 023 po prostu jest przyjemniejsze dla oka, bo Polskie 
223 ma tak hu*owo zrobiony w cylindrze kanał ssący (wcale bez namysłu zrobili) Że jak tłok jest nie szczelny to za ^uj nie ma kompresji i cofa mieszankę. Spójrz do cylindra że kanał ssący nie jest równo do kanału wydechowego tylko jest lekko przekręcony w lewo(albo prawo  )
Męczyłem i 223 i 023. Żaden się nie zepsuł.
Teoretyczne minusy i bujdy:
223:
Ślizgające się sprzęgło
Przekręcający się zapłon
Przegrzewające się kondensatory
Miałem wersję(  )z zamienioną skrzynią. Raz jak ją kupiłem ustawiłem zapłon. Dostawała ognia i bez sprzęgła biegi wrzucałem. Jeździłem ze 2 tygodnie sprzedałem ją i po 2-ch dniach już kupcowi nie paliła. Jakim to trza być niszczycielem aby zniszczyć silnik do którego nie miałem zastrzeżeń i nie miał u mnie lekko.
023:
Problemy z zapłonem (ja nigdy nie miałem, dla tego myślę że to bujda)
Psujące się skrzynie (nigdy nie zniszczyłem choć wcale ten silnik u mnie nie miał lekko)
Sprzęgło albo nie wysprzęgla albo się ślizga.
Tak praktycznie mój 023 ma kartery od 017 ale resztę (nie licząc wałka kopniaka) ma od 023. Jeżdżę 3-ci rok tyle że kiedyś brat urwał wałek zdawczy bo mu łańcuch spadł a on wrzucił jedynkę, no i przy tej okazji silnik dostał nowe tarcze sprzęgła. Kiedy go kupiłem dostał nowy przerywacz. Takiego ognia dostawał że spalił mi 3,3l /100km do dziś działa tyle że trzeba by mu szlifa walnąć.
no, to tyle z moich wypocin

"Ten komar za pomału się porusza"
|
|
09-05-2013 16:33:15 |
|
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: Odwrócenie lewarka biegów. Ogar 200 - gabriel0 - 09-05-2013 16:33:15
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|